Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: stick knabbelen

Re: stick knabbelen

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door aylakim
    *knip* Gewoon eraan staan frutselen zonder doel mag ze van mij niet doen omdat dit dan een bewijs is dat ze geen respect heeft.
    Kun je dat mss uitleggen voor de dummie (ik)

Ik dacht dat er wel zo'n soort reden achter zou zitten, maar waarom snap ik nog steeds de ballen van. Tot nu toe laat ik het gewoon toe, Wien en ik zijn elkaar tijdens het 'niksen' ook continu aan het kriebelen.. da's dan toch geen teken van disrespect? Waarom bij de stick dan wel, als dat als het verlengde van je arm telt.. (volgens mij vind ik het eigenlijk gewoon zielig om de stick eenzaam en alleen achter te laten )

Zoals Speedy dat doet, dat doet Wien ook.. alleen vraagt ze er dan niet zo duidelijk om zegmaar. Wat ben jij handig met de stick trouwens

Actief Forumlid aylakim's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re: stick knabbelen

Euh..... Als ze gewoon staat te frutselen dan wil ze de stick van me overnemen en is ze net als een hond of een vervelende kleuter. Ze wil het dan voor haar en dan mag ze het zeker niet hebben van mij. Het hangt een beetje af van je paard zijn karakter. Ayla is zo een paard die je dagelijks test om de leiding terug over te nemen. Ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met de opvoeding van honden. Ik heb er 2. Mijn Golden Retriever is de liefste hond ter wereld en hoeft eigenlijk geen opvoeding, mijn Jack Russel is een echte wolf in pocketformaat en bij haar moet ik dan wel consequent zijn. Ik ga eerst de deur uit, eet eerst, speeltjes zijn van mij, niet in bed komen en allerhande kleine dingetjes die mij een dominante positie geven. Wat haat ik die gedachte maar het is wel wat zij nodig heeft om een leuke relatie te hebben met elkaar.
    keep it fun!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten