Ik heb net uit frustatie Benina los gemaakt en met een tik op d'r kont weg gestuurd ...Ik weet het helemaal fout maar ik weet het echt niet meer!!!!
Elke dag sinds ze weer aan huis staat geef ik haar en de andere undemandingtime ... bijna elke dag friendly, in elk geval als ik wat met ze doe al is het maar van de ene wei naar de andere wei brengen.
En dan mag ik bij allemaal alles aanraken ... ze blijven gewoon staan of liggen ... te gek dus.
Benina tilt netjes haar voeten op zowel als ik het met de hand als met de CS vraag.
Maar als ik bij Benina aan haar rechter kant probeer te lopen of wat voor andere beweging dan ook gaat het mis en denderd ze over mij heen zodat ik weer links van haar ben, als ik haar achterwaards laat gaan dan is haar achterhand altijd een beetje naar links net alsof ze haar rechterkant afschermt.
Zover ik kan bekijken heeft ze geen pijn (maar ik ben geen veearts).
Ik heb het gevoel dat ze er niks van snapt ... haar baasje rijd haar 2x per jaar en dan "gewoon" en doet dus alles aan de linkerkant.O nee dat is niet waar zij rijdt Hestia en niet Benina ... maar als
ze wat met Benina doet is het op de "gewone" manier.
Maar hoe krijg ik haar nu een beetje ontspannender ???
Wat voor oefeningen kan ik met haar doen om haar te leren dat er ook leuke dingen aan die kant kunnen doen???
Ik ga zo eerst maar eens friendly bij haar doen om het goed te maken![]()
![]()
Groentjes uit een zonnig Zuid-Frankrijk Martina
Bladwijzers