Ik las net in een topic van het Parelli café het belonen met voer.
Helaas kan ik daar nog niet reageren, maar toch had ik een vraag, dan maar via deze manier![]()
Met welk voer kun je het beste belonen? paardensnoepjes of fruit???
Ik las net in een topic van het Parelli café het belonen met voer.
Helaas kan ik daar nog niet reageren, maar toch had ik een vraag, dan maar via deze manier![]()
Met welk voer kun je het beste belonen? paardensnoepjes of fruit???
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Kate doet het erg goed op een vers geplukt plukje gras of een korstje brood. Alhoewel ik liever niet met voedselbeloningen werk met Kate, ze wordt er namelijk erg hebberig van! Mij loopt ze niet omver om bij het hapje te komen, maar anderen wel... Nog even wachten dus voordat Kaatje beloond gaat worden met hapjes, nu krijgt ze volop friendly (is ook beter voor de lijn)!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Ik gebruik (voorlopig) ook nog geen voedselbeloningen, ze moet eerst mijn stembeloning goed onder de knie hebbenen mijn friendly hihi
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Maar desalniettemin ben ik wel heel benieuwd!
Denk je dat het erg uitmaakt?
Ik doe het gewoon met voer. Een klein handje graan. Nadeel is dat hij mn manchetten van mn jas onderkwijlt, maar ach![]()
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Ik gebruik gewoon biks of muesli.
Met Dandy heel erg gebruikt met vrijheidsdressuur.
Leuk kunstje wat ik daarom geleerd heb: Niet etenDus wachten tot ik braaf zeg en dan pas eten
![]()
Those who can't dance, will blame it on the music
Ik beloon zelden met voer, soms gebruik ik het in een spel, dit ook omdat Amon zo op eten gefocust is, het mag dan geen gewoonte worden. Maar als ik hem wat geef na een moeilijke oefening, zijn dat paardensnoepjes of schijfjes wortel. Of na gedane arbeid samen een mandarijn pellen en eten, wel eerlijk delen hoor die schijfjes![]()
www.crystal-carving.com
Heb beeld Brenda![]()
Okey het maakt dus niet zozeer uit wat je beloont, het ligt er natuurlijk aan hoe en wanneer..
Ik zat meer te denken aan gezonde snoepies zoals appels enzo...
hahaha mag hopen dat je schijfjes appel bedoeld, heb al beeld van een heel krat naast je![]()
www.crystal-carving.com
Ik vind schijfjes appel een vieze knoeizooi. Bah het plakt allemaal in je heuptasje of zakken.
Ik gebruik het liefste (doorgehakte) paardensnoepjes of schijfjes wortel.
Moet je niet vergeten (als je wortelschijfjes gebruikt, om regelmatig je heuptasje leeg te halen, anders grijp je op een goede dag in een vieze snotzooi (net als ik laatst)
Herkenning!! Suus is bij mij meestal (herhaal meestal) behoorlijk braaf met voer. Ik snij appeltje, Suus wacht netjes af. Bij anderen uiteraard ook niet....Oorspronkelijk Geplaatst door Jossie
May the horse be with you!
HAHA snotzooi, zoiets?![]()
Heb Kabriche gisteren een lekkere appel gegeven!
Ik beloon ook met schijfjes wortel. Dit kun je makkelijk in je zak stoppen en plakt niet.![]()
Ik ben ook begonnen zonder voedsel beloning. Toen ik begonnen was met voedsel, heb ik hem eerst geleerd beleefd te wachten en niet te graaien....en dat is gelukt!!!![]()
Groetjes Hanne
Het kost wat.........maar je krijgt er zó veel voor terug!!!
<!-- m -->http://www.mijnalbum.nl/Album=K7YPQUYZ<!-- m -->
<!-- m -->http://www.mijnalbum.nl/Album=GWLZHZYN<!-- m -->
Bladwijzers