K-trien, gelukkig is de situatie verbeterd.
Gisterenavond is ons shetje aangekomen (foto zie succesverhalen) om Rufus gezelschap te houden.![]()
Ik hield mijn hart vast, want zo'n kleintje zou wel eens vlug een serieuze trap kunnen incasseren (ik had Rufus eens op de vorige stal in een wei gezet met zijn twee buren, amaai, dat gaf vuurwerk, heb hem er terug moeten weghalen of hij vermoorde die arme stakkers nog).
Shetje (dat we Jommeke gedoopt hebben) in het halfdonker bij Rufus gelaten en dat klikte direct. Je zag hem zo opfleuren (eindelijk heeft hij deze nacht zijn hooi opggegeten dat er al een week onaangeroerd lag).
Deze ochtend is hij zelfs voor het eerst in de stal gegaan (omdat die kleine dat zonder pardon voordeed en hij wou niet onderdoen heh).
Toen ik er voor vertrek naar school/werk met onze Jelle naar ging kijken (hij lag al te slapen gisteren toen ze Jommeke brachten), ging Rufus eens met zijn bloot gebit dreiegn naar de shat, maar die maakte prompt een geluidje en zwierde beide achterbenen naar zijn hoofd. Die ukkepuk gaat hier nog de alfa worden![]()
Bladwijzers