Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Integrated Riding les in Driehuizen

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    In het pittoreske Middenmeer..... op 5 km afstand...

Integrated Riding les in Driehuizen

Hoi daar,

Op de volgende data komt Nicole Zoet naar Driehuizen om les te geven in Integrated Riding.

2 maart
    25 maart
    15 april
    13 mei.

Misschien kennen jullie haar wel van de NH dag bij stal Mansour. Anders kun je hier http://users.telenet.be/peter.ryckeboer ... rated.html lezen wat integrated riding zo'n beetje inhoudt.

Het is een vorm van dressuurles (kan op ieder soort paard, in elke discipline) waarbij de nadruk ligt op de ruiter (zoals bij centered riding). De ruiter en vooral het ruitergevoel wordt getraind. Deze manier van les is erg paardvriendelijk, maar geeft tegelijkertijd zoveel resultaat.

Het is zeker de moeite waard om eens te komen kijken of zelfs een les te volgen. Juist voor al die mensen die graag op een paardvriendelijke manier toch hun paard dressuurmatig willen trainen (en misschien de traditionele ruk-en-pluk methode erg zat zijn ).

Voor informatie of voor opgave kun je altijd contact opnemen met mij of Madelon.

Groetjes, Linda

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: Integrated Riding les in Driehuizen

Ik heb op de vorige NHdag les gehad van deze vrouw en vond het héél leuk! Zelfs op een manegepaard kon je enorm goed voelen hoe het paard anders gaat lopen bij een andere zit. Toen ik het toe ging passen op Myra was het resultaat nog groter.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Ja, ze is heel bijzonder.
    Wat zij voor elkaar kan krijgen met ruiters en paarden..... Ik krijg er nog kippenvel van.

Mijn vorige paard knapte zo op toen ik ging lessen bij haar (doordat ik beter ging rijden, ging hij beduidend beter lopen). Hij was ook altijd een happy horse.....

Actief Forumlid Pablo's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Driehuizen in Noord Holland toch? Kun je mij wat info geven? Wat kost een les? Etc? T is namelijk maar een half uurtj rijden

Ja Driehuizen in Noord-Holland, net onder Alkmaar. De lessen worden dus bij mij thuis gegeven, ik beschik over een ruime 20x40 bak met superbodem!

De lesprijs weet ik niet.....beetje afhankelijk van hoeveel deelname en reiskostenvergoeding, zodra ik iets weet horen jullie het....

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Kate is niet les-klaar, maar... ik kom graag kijken als dat mag!!!
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Hier nog een geinteresseerde ! Ik zal dit topic wel even blijven volgen !

Actief Forumlid Pablo's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Firsty
    Hier nog een geinteresseerde ! Ik zal dit topic wel even blijven volgen !
    Hey, misschien kunnen we een keer met zijn 3-en gaan (slepen we Lyd ook gewoon mee ) Wel zo gezellig en kunnen we elkaar daarna nog helpen

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pablo
    Hey, misschien kunnen we een keer met zijn 3-en gaan (slepen we Lyd ook gewoon mee ) Wel zo gezellig en kunnen we elkaar daarna nog helpen
    Staluitje ?

Forumlid lkaw's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Voor de datum van 2 maart zijn er in ieder geval 3 lessers.

Voor de toeschouwers.... Jullie zijn welkom in Driehuizen. Madelon lest daar (tijden onder voorbehoud) om 14.00 uur en ik les een uur later.

Hieronder staat het schema met de lesprijzen. Het lijkt heel hoog.... maar bedenk dat Nicole uit Belgie komt...(dus ook aardig wat reistijd/kosten). En ze is het geld waard....

indien 2 ruiters 45 euro per 45 min per persoon prive + 15 vervoerkosten = 60 euro
    indien 4 ruiters 45 euro per 45 min per persoon prive + 7.50 vervoerkosten = 52.50 euro
    indien 6 ruiters 45 euro per 45 min per persoon prive + 5 vervoerkosten = 50 euro
    indien 8 ruiters 45 euro per 45 min per persoon prive en geen vervoerkosten

Hebben jullie nog vragen..... kom maar op. Komen jullie kijken? Laat het even weten dan (en lekkers is altijd welkom..... )

Groetjes, Linda

Bladwijzers

Forum Rechten