Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 17

Topic: ghost binnen! PLUS CONCLUSIE

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

ghost binnen! PLUS CONCLUSIE

hihi...ja na het wimweekend ging het wel kriebelen om alvast een kleine zadelzoektocht te beginnen. Ik wilde wel graag een boomloos..vooral omdat diesel nog jong is en nog volop groeit. Door wim werd onderandree de startrekk comfort en de espaniola (die myracara ook heeft) aanbevolen. En dat vooral omdat het korte zadels zijn. Zo begon ik op internet te speuren wat voor boomlozen ze allemaal hebben en kwam gewoon hele mooie tegen bijvoorbeeld de torsion western en ook de freeform vond ik super mooi. Maar ja het oog kan dan wat willen, maar er zit ook een behoorlijk prijskaartje aan...EN met de torsion zou ik hetzelfde probleem hebben als de barefoot die ik nu heb dus die werd al uitgesloten. Freeform..te weinig info..en te ver weg om info te halen of uberhaubt het zadel. Toen kwam ik in contact met Don van buitenzinnig om eigelijk meer info te halen over de espaniola...maar zo kwam ik erachter via Nicky (myracara) dat het een vrij hard zadel was voor op te zitten en dus viel die eigelijk ook af. Toen kwam ze natuurlijk met de ghost en spirit. De spirit vind ik erg mooi en de ghost eigelijk spuuglelijk maar ja..de spirit naar mijn idee vond ik teveel bbp achtig en die heb ik al(nog steeds ongebruikt) en ik wilde wel meer zadel. En omdat met de ghost gewoon niks tegen de schouderbladen aan kan drukken zoals wel bij de torsion of de barefoot oa wilde ik het iig wel proberen.

En nu heb ik dus net het knalrode ghost zadel binnen! Straks meteen even testen op diesel. En wie weet kan ik van de week er nog een keer op, maar ik ben al zo vrij geweest om aan trea te vragen of ik 1 van haar paardjes mocht lenen om de ghost goed uit te proberen. Dus we hebebn een date geplant op dinsdag en ben erg benieuwt!!!

foto's volgen natuurlijk!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2006

Re: ghost binnen!

o leuk, ben benieuwd naar de foto`s. ben nl ook druk aan t rondkijken alvast. tblijft moeilijk te wachten. hihi.
    think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos

Ehm... je zei in je pb niet dat het om een rode ging ik weet niet of ik dat op één van mijn paarden wil hebben

Geintje.. ik ben reuze benieuwd hoe ie jou bevalt.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Euhmmm ik wil je pret niet bederven hoor, maar zou het niet slimmer zijn om pas een zadel te gaan testen zodra je ook echt op Diesel aan het rijden bent? Een zadel op een ander paard testen heeft m.i. niet zo heel veel zin...

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Vindt wel dat je dan iets van roze of gele kleding of zo aan moet doen

Het maakt idd wel heel veel uit op wat voor een paard je rijdt met een zadel, maar je kunt alvast even kijken wat je vindt van het zadel.

Veel plezier met het testen.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Koewl Liek! Ben benieuwd wat je ervan vindt! (hoop mijne ook in de loop van de week te ontvangen! ) ..enne tré... 't is maar voor even

Aangemeld
    Oct 2005

ik ga vandaag een weekendje weg naar oostende en kom pas maandag terug..dus het moet nog even wachten!!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door peaches
    ik ga vandaag een weekendje weg naar oostende en kom pas maandag terug..dus het moet nog even wachten!!
    O lekkerrrrrrrrrrrrrrrr Weekendje uit met Erik?? Lekker romantisch??

Aangemeld
    Oct 2005

Re: ghost binnen! PLUS CONCLUSIE

Nope de ghost word het dus niet voor mij. Ik had er veel hoop op ondanks ik hem in het echt nog lelijker vond. Maar vandaag een ritje op gemaakt met Enya van Trea en het eerste wat me opviel is dat ik naar voren werd gepushed. Oftewel dat je je bekken naar voren worden gekantelt en je een holle rug krijgt. Ik moest me dus alsik recht wilde gaan zitten mij eigen corrigeren. Ik had dus eigelijk in de stap al meteen het gevoel van hier kan ik niet een uur lang mee rijden. Ook in de draf geprobeert en de galop..de draf werd ik er op gegooit maar de galop zat voor mij prima. Trea had het ook nog even geprobeert en snapte meteen wat ik bedoelde over die houding die je gaat aannemen als je erop zit.

Dus de keus is makkelijk...de ghost is niet mijn ding.

Hee wat jammer, zeg!

Maar inderdaad, een zadel dat je in een niet-prettige positie fixeert, dat is niet fijn.

Heb je de Startrekk al geprobeerd?

May the horse be with you!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ik herken dat ook.. bij mij is dat juist heel prettig, omdat ik daardoor geen/minder stoelzit heb, lukt het mij juist beter om de balans te bewaren.. zo zie je maar weer...op ieder potje...

En jij dus verder opzoek naar jouw dekseltje! Niet getreurd dus.. op naar de volgende!
    Heb nog een leuke ST te koop

En de foto's!!

Je ziet hier het zadel niet, maar ik vind Lieke zo leuk!!

Its really ugly

Aangemeld
    Oct 2005

haha thnax vor de fotos...ik heb namelijk per ongeluk alles gewist op de camera

Forumlid
    Aangemeld
    Mar 2005

((Je schreef: kwam ik erachter via Nicky (myracara) dat het (Star Trekk Espaniola) een vrij hard zadel was voor op te zitten en dus viel die eigelijk ook af.))

Hard? Dan heeft Nicky wel een heel gevoelig achterwerk, ik zit er juist héérlijk in!
    En ik heb maar gewoon maatje 38, geen dik eigen vetkussen wat het gevoel kan vertroebelen, ahum.
    Zo kunnen smaken verschillen hè?

Even ter info, dat niet iedereen afgeschrikt is wat betr. de Espaniola, men moet gewoon echt zelf uitproberen hoe een zadel zit.

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Buiten dat ie in het rood ERRUG lelijk is kan ik me voorstellen dat het niet fijn is als je voor jou in een oncomfortabele houding wordt gedwongen. Het zijn wel hele leuke foto's geworden in ieder geval. Saat je goed zo'n bonte

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten