hihi...ja na het wimweekend ging het wel kriebelen om alvast een kleine zadelzoektocht te beginnen. Ik wilde wel graag een boomloos..vooral omdat diesel nog jong is en nog volop groeit. Door wim werd onderandree de startrekk comfort en de espaniola (die myracara ook heeft) aanbevolen. En dat vooral omdat het korte zadels zijn. Zo begon ik op internet te speuren wat voor boomlozen ze allemaal hebben en kwam gewoon hele mooie tegen bijvoorbeeld de torsion western en ook de freeform vond ik super mooi. Maar ja het oog kan dan wat willen, maar er zit ook een behoorlijk prijskaartje aan...EN met de torsion zou ik hetzelfde probleem hebben als de barefoot die ik nu heb dus die werd al uitgesloten. Freeform..te weinig info..en te ver weg om info te halen of uberhaubt het zadel. Toen kwam ik in contact met Don van buitenzinnig om eigelijk meer info te halen over de espaniola...maar zo kwam ik erachter via Nicky (myracara) dat het een vrij hard zadel was voor op te zitten en dus viel die eigelijk ook af. Toen kwam ze natuurlijk met de ghost en spirit. De spirit vind ik erg mooi en de ghost eigelijk spuuglelijkmaar ja..de spirit naar mijn idee vond ik teveel bbp achtig en die heb ik al(nog steeds ongebruikt) en ik wilde wel meer zadel. En omdat met de ghost gewoon niks tegen de schouderbladen aan kan drukken zoals wel bij de torsion of de barefoot oa wilde ik het iig wel proberen.
En nu heb ik dus net het knalrodeghost zadel binnen! Straks meteen even testen op diesel. En wie weet kan ik van de week er nog een keer op, maar ik ben al zo vrij geweest om aan trea te vragen of ik 1 van haar paardjes mocht lenen om de ghost goed uit te proberen. Dus we hebebn een date geplant op dinsdag en ben erg benieuwt!!!
foto's volgen natuurlijk!![]()
Bladwijzers