Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 50 van de 50

Topic: krullen in vacht

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: krullen in vacht

Dankje

Oja, wat hij met zijn kiezen had, was dus een haak op de achterste kies in zijn onderkaak. Dit duwde zijn bovenkiezen a.h.w. naar voren, waardoor hij ook een haak kreeg op de bovenste voorste kies.
    Hierdoor kon hij zijn kaken niet meer goed bewegen wat dus zeer veel pijn veroorzaakt als hij bijv. aan de teugel gaat (waar we nog lang niet aan toe waren), maar ook gewoon in een volte.... Dit heet het TMJ-syndroom geloof ik.

Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006

Ik hoop ook dat het allemaal meevalt! Veel sterkte!

Aangemeld
    Jan 2005

'K ben net gebeld, en de uitslag is totaal het tegenovergestelde van wat ik verwacht had.
    Zijn lever, nieren, spieren e.d. zijn in orde, maar het eiwit-gehalte in zijn bloed is veel te laag (<20), en het LDH verhoogd, hij heeft ergens een ontsteking (wat te maken kan hebben met de vetnecrose die hij heeft).
    Ik moet hem nu biks gaan voeren, en hooi geven voor 'ie 't land op gaat.
    Stomme is dat ik juist heel angstvallig ben geweest met biks en gras omdát daar veel eiwit in kan zitten. Vooral vanwege zijn zomereczeem wilde ik hem daar niet te veel van binnen laten krijgen, dus kreeg hij ook geen biks, maar vitaminebrokjes waar behalve vitaminen maar weinig in zit.
    Nouja, al met al, er was dus wel degelijk iets aan de hand, alle kwaaltjes zijn hier waarschijnlijk door veroorzaakt.
    Hij gaat op z'n nieuwe diëet, ik mag hem gewoon aan het werk zetten, en over 3 weken komt de da weer om zijn bloed opnieuw te controleren en zijn gebit nog wat bij te slijpen.

Nou gelukkig maar. Ik snap alleen niet wat biks voeren met een ontsteking te maken heeft?? Ik zou zeggen.. antibioticakuurtje erin

Aangemeld
    Jan 2005

Ja, ik snap het hele verhaal ook nog niet helemaal.
    Iig heeft het verhoogde LDH met de ontsteking te maken.

'K snap ook niet hoe hij aan een eiwit-tekort komt aangezien hij op een vrij vette wei staat, waar zelfs zijn knokige vriendin rond van wordt..
    Vorig jaar stond hij op een veel kalere wei (die i.t.t. waar 'ie nu staat niet bemest was) en toen zag 'ie er hartstikke goed uit.
    Nouja, 'k ga de da echt bestoken met vragen de volgende keer.
    Gelukkig weet ik nu wát 'ie heeft, 'k begrijp de oorzaak alleen niet.

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten