Wat fijn!!
Waar heb je je leadrope besteld? Hier via Equiplay? Dan kan 't altijd wel een tijdje duren ja...Maar vokgens dat de spullen hier zo goedkoop zijn heb ik dat er dat wel voor over hoor!! Geduld is een schone zaak![]()
Wat fijn!!
Waar heb je je leadrope besteld? Hier via Equiplay? Dan kan 't altijd wel een tijdje duren ja...Maar vokgens dat de spullen hier zo goedkoop zijn heb ik dat er dat wel voor over hoor!! Geduld is een schone zaak![]()
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Idd via Equiplay. Het pakket is echter twee weken geleden verzonden en ik heb het nog steeds niet ontvangen.
Vandaag weer geoefend en Zone 1 wegdrijven (achterwaarts) gaat nu heel goed. Reactie bij fase 1 en soms bij 2. Het kwartje is gevallen. Alleen die achterhand weg driven lukt echt niet. Aangezien ze het blinde mannetje snapt van voren, wild eik het ook opzij proberen. Maar zij denkt nu dat blind mannetje 'achterwaarts' betekent. Dus waar ik ook st, als ik blind mannetje doe, gaat ze achterwaarts. Erg schattig, maar ik wil die achterhand weg kunnen driven. Met circling snapt ze het trouwens wel. Maar ook alleen nog als ik het leertje tegen haar kont aanslinger.
Stalgenootje heeft mij gisteren weer geholpen. Mijn fase 4 was weer geen fase 4 voor haar. Nu lukt het dus wel. Ik ben nu helemaal blij. Ook game 6 geoefend. Dus bijna bij het rijgedeelte. Deze hele week ga ik nog spellen perfectioneren en volgend weekend weer begin maken met het rijden.
Zo zie je maar, dat het erg fijn is als iemand eens een keer mee kan kijken.
Bladwijzers