Ik ben nu beland bij de driving game. Voorhand wegdriven gaar supergoed. Achterhand wegdriven krijg ik totaal geen reactie. Ook niet als ik haar hoofd naar mij toedraai zodat ze de stick ziet. Ik heb geprobeerd eerst Porcupine te doen bij de achterhand en dan overgaan in driving. Dat gaat twee passen goed, maar zodra ze doorheeft dat er geen druk komt, stopt ze ook. Als ik erg hard met de stick op de grond tik, sluit ze zich af. En dit lijkt me niet de bedoeling.
Ook bij achterwaarts gaan heb ik hetzelfde probleem. Ik begin met zachtjes tikken op het touw, oren gaan naar voren. Dan fase 2, fase 3 en fase 4. In fase 4 ga ik ook meer richting haar hoofd. Ik stan dan echt best hard te meppen op het touw vlak voor haar neus, maar ze blijft of met haar oortjes naar voren naar me staan kijken, wat ik nou wil. Of ze sluit zich weer helemaal af.
Wat moet ik hier nu mee aan? Het rpincipe lijkt ze te snappen, want de voorhand wegdriven gaat goed met stick en handen. Vaak al reactie op fase 1. Fase 4 ben ik zelf snooit toe gekomen.
Bladwijzers