Jaja, het is me gelukt een stukje te filmen van mezelf aan het werk met Annet, en het is een stukje squeeze game over een hindernis geworden. Dat was de bedoeling tenminste, want natuurlijk stopte de camera ermee een paar minuten voordat ze er overheen gingHet begin staat er trouwens ook niet op: ben eerst begonnen met andere games, vervolgens squeeze tussen paal en mijzelf door, en daarna proberen over de hindernis heen.
Hier is de link:
http://video.google.nl/videoplay?doc...54758966&hl=nl
Let niet op de herrie: er liggen een paar dakplaten los en die trillen als een gek als het hard waait.
Graag hoor ik jullie commentaren. Wat mijzelf al opviel is dat ik de Yoyo niet duidelijk geef: als ik zo ooit at liberty aan de gang wil heeft mijn arme paard geen flauw idee wat ik wil![]()
Verder is Annet nog niet echt "snappy" maar ik heb begrepen dat dat ik L2 uitgebreid aan bod komt dus voorlopig laat ik het even zo. O ja, ik liep ook behoorlijk met het touw te klungelen voor mijn gevoel, dat was hartstikke nat en zanderig en voelde niet bepaald prettig in mijn hand. Toch maar vaker oefenen met nat touw![]()
Hier ook nog een fotootje van ongeveer een minuut later, ik had al gehoord dat de camera gestopt was, vlug wat foto's gewist en toen deze nog even kunnen maken:
![]()
Bladwijzers