ai, jammer. Is er niets beschikbaar (bak o.i.d.) waar twee paarden samen kunnen staan?
ai, jammer. Is er niets beschikbaar (bak o.i.d.) waar twee paarden samen kunnen staan?
De bak hebben we nodig om te lessen cq los te werken.
Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.
Ach.. een dagje stalarrest is wel overheen te komen, toch?
En het zijn hele flinke stallen.
Ja, het is niet dat ik principieel mijn paard niet in een stal wil hebben, dat maakt me niets uit. Ik weet alleen intussen hoe ontzettend gestresst Helianthe kan worden... maargoed, wie weet valt het wel mee! Ik denk nog even na of ik een stal wil, of dat ik de tijd tussen de lessen zo overbrug.
ik wil ook graag een stal..heb gemerkt dat Diesel dat toch wel fijn vind..vooral als ie uitzicht heeft naar andere of iigiemand naast hem staat.
Ik zal vragen of Diesel naast Neo mag staan.
Ik heb ook nog even zitten denken; misschien is het toch het handigste als ik de eerste les neem. Dan hoef jij niet zo vroeg te vertrekken en dan heb ik de rest van de dag de tijd om te kijken e.d.
Als jou dat ook beter uitkomt?
De volgende Wim les staat ook alvast gereserveerd: op zondag 26 augustus. Ik heb een apart topic geopend waar de liefhebbers zich kunnen aanmelden.![]()
Tot nu toe dus 3 stallen:
Marja
Peaches
Sanne2
Petra ik kan het even niet meer terugvinden, maar had je nou ergens een route-omschrijving neergezet? Het adres heb ik wel, maar er wilde graag iemand komen kijken en als ik moet uitleggen hoe ze moet rijden, dan gaat dat vast niet goed komen.![]()
ik ben het adres ook kwijt..dus als je die ook nog ff wilt opschrijven..
@Lieke: Als je met mij ruilt, dan ben je om 13:45 uur aan de beurt.
Het adres is Lipizzaner Fokkerij Ladan (H. Ladan)
Domineeshoef 4a
5374 NK Schaijk
Als je even via http://www.detelefoongids.nl/ de route uitdraait, dan moet het lukken.
Als tekst :
Vanaf richting Den Bosch (A59) en Eindhoven (A50)
Neem afslag Oss-Oost (afslag 16)
Houd richting Schaijk/Grave aan
Na +/- 2 km linksaf Palmstraat in
1ste afslag links (munstraat)
1ste rechts (Koemansweg)
1ste links (Rijsvenseweg) viaduct over
linksaf tweede huis
Via deze route heb je de minste verkeersdrempels.
(De route volgens de telefoongids klopt niet helemaal, want de Bernestraat is afgezet. Je moet dus via de Palmstraat rijden)
ow wauw..wat een heerlijke tijd! Dan kunnen we uren doen over het trailerladen!!! Echt heel erg bedankt!!!
En we hebben voortaan een soortement van kantine!!!
Hier komt een waterkoker voor koffie en thee en met een beetje geluk is er dan ook een koelkast met fris (en anders een koelbox)
En nu maar hopen dat het droog en niet te heet is.
Bladwijzers