Hebben jullie het enews gelezen?
http://www.parelli.com/enews/enews.html
Voor diegende die nog wat meer willen studeren![]()
Hebben jullie het enews gelezen?
http://www.parelli.com/enews/enews.html
Voor diegende die nog wat meer willen studeren![]()
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Lijkt Gaaf! Maar die prijs........ afgeprijs van 1000,-- voor 500--
en dat alleen voor leden van de savvyclub. Ik ben geen lid dus dat wordt sparen
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Tja... de mis is niet mis: 499.00 United States Dollars = 393.970 EURO !
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
Het ziet er wel gaaf uit en als iets dat ik graag zou willen hebben, maar niet voor 499 dollar....
wow die ziet er echt gaaf uit! maar inderdaad wel een beetje duur![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ziet er inderdaad superinteressant uit! Maar ik zou willen dat ze de prijs nu eens nóg interessanter maken![]()
Zucht...dit is me, op dit moment, toch echt iets te duur hoor![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Ik dacht even dat dit het pakket voor level 4 was, maar helaas, als voorwaarde om er echt wat aan te hebben, staat er de 7 games van level 1...
En uiteraard kan ik het ook niet betalen hahaha
May the horse be with you!
Wie kan dit wel betalen? Dit is een maandloon voor wat dvd's.... En als je eens kijkt naar de kostprijs om zo iets te maken.... Tis bijna belachelijk die prijs. Mss eens mailen naar Parelli of er geen 0 te veel bij staat![]()
Horses and Live, It's all the same to me...
Vind het wel verleidelijk om het te kopen. Kan er allicht heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel van leren.
Mijn hoofd zit nog even vol met Honza, Honza, Honza & Honza.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Hoogmoed komt voor de val.....dit zijn geen prijzen meer. da's wat ik erover denk.
Ja want het kost dus 999 dollar voor niet leden, ongelofelijk!
Maar wel super gaaf zeg, WOW! Alleen die prijs..... Ben benieuwd wat het in Nederland gaat kosten... Dat zal wel 1000 euro worden of meer!!!!!!!!!!!
oef kwijl..hebbe hebbe!!!
Achterlijk gewoon... over de ruggen van fans en wanhopigen??
Pardon? Heb is vrijwilliger hoor, je hoeft het niet te kopen.Achterlijk gewoon... over de ruggen van fans en wanhopigen![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik heb het er wel voor over, je krijgt er zo ongelofelijk veel voor terug.
Bladwijzers