Zometeen komt de DA, Ollie heeft (alwéér) een olifantsbeen. Zelfde been als een paar maanden geleden. Was gisteravond dik tot aan de sprong en de stalhouder belde me vanmorgen dat het nu weer helemaal tot bovenaan toe dik is. Ze wordt 25 in april, da's al best oud, en ja....ouderdom komt met gebreken (meestal dan helaas). Vreemde is dat ze op haar andere benen ook wel eens zichtbare wondjes heeft, en daar krijgt ze géén einschuss aan. En op dit been kan ik geen enkel wondje/mokplekje vinden en heeft ze het nu voor de tweede keer. Ik ga de DA zo maar een diepte-interview afnemen, want ik hoop dat hij me kan vertellen hoe dat nou kán! Ze heeft de vorige keer antibiotica gehad, vochtafdrijvers en ontstekingsremmers, + twee maal daags afspuiten en "natuurlijke" beweging. Denk dat hij dat deze keer ook wel weer gaat doen. Zou de weersomslag er nog mee te maken kunnen hebben? Dat gevoel heb ik zomaar...Omdat het lichaam door de koude warmte vast gaat houden en in de benen de doorstroom gaat minimaliseren??
Bladwijzers