Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 42 van de 42

Topic: Ollie heeft einschuss

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Re: Ollie heeft einschuss

lila schreef:
    Ik dacht nog even: heeft ze d'r tánden niet in??
    Ook ik moet hier even heel hard om lachen, heb zo'n beeld, je doet toch overdag wel haar haarnetje af he?

Nu serieus, Jeuk voor genezing is meestal bij wonden en korstvorming. Jeuk bij zweling is dan weer anders, dat heeft inderdaad met de doorbloeding en het vocht te maken. Dus gewoon irri voor haar.
    Maar goed, alle behandeling en zorg is er voor ons forumoudje, zoonlief draagt ook zijn steentje bij, dus nu maar hopen dat ze weer heel snel achter haar rolator naar de soos kan (sorry kan het niet laten, jij ook met je opmerking over tanden )
    www.crystal-carving.com

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Hopelijk slaan de medicijnen snel aan! Krijg je nog uitsluitsel over de oorzaak? Als trombose aan de hand is dan blijf je bloedverdunners nodig hebben, toch?

Fijn dat je zo kunt vertrouwen op de SH. Is toch een hele geruststelling. Maar kan me ook goed voorstellen dat, zeker wanneer ze "mankerende" zijn je ze graag dicht in de buurt wil houden.
    Veel beterschap in ieder geval.
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Ja, die heeft ze gelukkig ook hoor. Ze heeft nu antibiotica en Diurizone, een plaspoeder met een corticosteroïd erin. De Neutradex is ter ondersteuning van de afvoer van afvalstoffen, en dan met name uit het been. De doorbloeding is nu door de zwelling belemmert.
    Denk ook dat de jeuk een reactie is op een iebelkriebelend slapend been.
    Oh gelukkig maar.. ik dacht al...
    Check wel met je SH dat ze voldoende kan drinken want hoe tegenstrijdig ook, ze heeft nu wel extra drinkwater nodig voor de afvoer. Af en toe een huidplooitje trekken kan geen kwaad - ze mag niet uitdrogen.

Ik duim voor beterschap!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila
    Ga ik zeker doen, want ze vertelde me vanavond duidelijk dat ze dat een héérlijke bijkomstigheid vind . Morgen is het dunner. punt. .
    Ik merk aan Essie ook altijd dat ze het zalig vind om me even voor haar alleen te hebben en me niet te moeten delen met het zwarte monster, hoe gek ze ook op Timber is

Hoe is het nu met Ollie???Is het been al dunner????
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Hoe gaat het ondertussen met Ollie?

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Update!! Het gaat inderdaad de goeie kant uit! Been wordt echt dunner en haar stap wordt weer ruimer.
    Op de één of andere manier heb ik wat intuïtieve bezwaren bij de neutradex. Ik kan er op i-net niet echt veel over vinden. Het helpt bij verzuring, maar heeft invloed op de zuurgraad van de urine en op de kaliumhuishouding en ga zo maar weer door. Verder staat het stijf van de suiker.

Fijn Lila dat het beter gaat!

Heb je je gevoelens uitgesproken tegen je DA wb de neutradex? Misschien kan het ook zonder?

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

nee, de antibiotica en diurizone zijn vandaag voor het laatst, dus ik ga nog een paar dagen door met de neutradex. Zal hem maandag bellen om te vertellen hoe het gaat en dan ga ik het vragen.

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Tjee... ik lees het nu allemaal pas! Wat een schrik dat ze nu weer zo'n dik been had zeg!

Gelukkig lijkt het nu weer de goede kant op te gaan. Wat betreft de Neutradex, ik heb alleen maar goede ervaringen ermee . Kate moest dit goedje ook heel lang gebruiken vanwege de spierbevangenheid en ik moet zeggen dat ze in die periode droger beenwerk had dan ooit! Het werkt dus zeer zeker wel als vochtafdrijver als beweging daarvoor tekort schiet.

Er zit inderdaad veel suiker in (vandaar dat Kate het ook zo lekker vond ), verder heb ik van nadelige neveneffecten niets bemerkt bij Kate. Maar ja, Ollie is natuurlijk al wat ouder en dan kan ik me heel erg goed voorstellen dat je extra voorzichtig bent!
    Beterschap hè!!!
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Hé Jossie! Het been wordt echt dunner nu, alleen rond de kogel is het nog wat dik. Ze loopt er weer prima op. Hoeveel ml Neutradex moest je per dag geven aan Kate? Weet je dat nog?

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Kate kreeg 30 ml per dag en in totaal heeft ze 3 flessen genuttigd. Komt op ongeveer 50 dagen Neutradex .
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Ah, dat klopt dus wel. Mijn SH kende een pony(speelt jaren geleden) die spierbevangen was, die kreeg 2 ml per dag. Hij vond dit dus (naast overbodig) er-rug veel. En ik twijfelde al zo. Dat hielp dus niet. We gaan deze fles maar voorzichtig aan opmaken dan. Om de dag...zou dat ook kunnen (straks storten d'r tanden er nog uit van die zoetigheid)? Tenslotte is ze nÃ*et spierbevangen, maar is het een soort ondersteuning van een probleem dat er mogelijk niet eens Ã*s....snappie?

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten