Hoe is de beugelophanging precies? Het lijkt alsof de riem over de rug loopt? (van de ene naar de andere kant.. als, dan lijkt me dat voor piekbelasting zorgen...
Hoe is de beugelophanging precies? Het lijkt alsof de riem over de rug loopt? (van de ene naar de andere kant.. als, dan lijkt me dat voor piekbelasting zorgen...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ziet er idd wel goed uit, weer 1 voor op m'n test lijstje.Oorspronkelijk Geplaatst door Funnygirl
Ik zal eens wat vragen doorspelen naar Sandra ik ken haar nog van abessijn/somali mailinglijst. Dat was namelijk wat ik me ook al afvroeg, maar kan me haast niet voorstellen dat die beugelophanging 1 riem is die over de rug loopt. In ieder geval zit die dan boven de panelen, want je ziet hem op de detail foto's op de site niet lopen.Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Zie trouwens dat ze ze importeert van http://specializedsaddles.com. Dikke prijzen in iedergeval, ben er nog niet uit hoe het systeem werkt.
Hier iets meer info.
http://specializedsaddles.com/new/index.php/features
edit. het is helemaal geen boomloos zie ik nu het werkt met de kussens en met shims
<Lijkt erg op de Podium![]()
Podium is niet boomloos toch?Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Dit zadel wel? ik ga zo de link even bekijken, vind hem er in ieder geval top uitzien. Zou helemaal mijn smaak kunnen zijn.
Hmmm ingewikkelde site, prachtige zadels!
En volgens mij zit er gewoon een boom in.
[quote="trea"]Podium is niet boomloos toch?Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Dit zadel wel? ik ga zo de ]
Podium is een boomzadel.
Volgens mij zijn deze zadels ook te koop via Spirithorses.be
Heb net even gekeken maar zie ze niet meer op hun site staan?![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Die zadels zijn heel mooi ja, zijn niet boomloos maar wel aan te passen. Ik heb op de Equitana de Amerikaan gesproken die deze zadels ontwikkeld heeft, zag er heel mooi uit en het zit goddelijk!!!
Er zit een boom in die wel op de goede maat word uitgekozen en dan kun je altijd nog shimmen met (ik geloof) neopreen. Heel handig wel.
De looks kun je helemaal naar wens laten maken; western, engels en alles daar tussenin. Met knop of zonder en met franjes of niet.
Het is dat ik een zadel met licht flexibele boom wil.... Ik heb wel aan die man gevraagd of ik het testzadel met bokje mee naar huis mocht nemen als lekkere stoel![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
![]()
Hihi, wat kijk je moeilijk Sandra![]()
Ik had het over de Specialized saddles, mocht dat niet helemaal duidelijk zijn. Of bedoelie wat anders?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
ehm.. dat de Amerikaan er heel mooi uitzag en goddelijk zat misschien???![]()
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
![]()
![]()
Een lekker Amerikaan die goddelijk zit whahaha, en wat vind Roald daar van?
![]()
Hihihi, nee die amrikaan was een oudere, lange man![]()
ja sorry, had het echt wel over het zadel maar ik kan zo warrig schrijven soms![]()
Bladwijzers