Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Ga knutselen, go penny!

Ga knutselen, go penny!

Ik ben de laatste tijd nogal in de ban van knutselen, en ik zag zonet iets vet stoewah's.. ja zal wel vet oud en versleten zijn, maar ik kom altijd pas laat achter de laatste mode, dus als het bij paarden is al helemaal

Oke blabla. Ik wil dus iets knutselen, dit ding;

En dat word dus zo op het hoofd geplakt

Ik heb alleen totaal geen idee hoe je zoiets maken moet, heb er ook geen 70 euli voor over trouwens.
    Als iemand zeggen wil 'wat stooooom' oid, dan hoor ik dat graag. En als iemand weet hoe je zoiets maakt dan hoor ik dat ook graag.

(ik kwam op die site ook nog een heel steur halsbandje tegen, je zou er spontaan een bijpassende hond bij kopen, op die van ons zou het vast alleen erg lachwekkend staan)

Voor de rest vind ik die site nogal zum kotsen, maar mss dat de zadelverslaafden het nog interessant vinden:
    http://www.bentaiga.com of nog interessanter, van dezelfde lui; http://www.o-m-e-g-a.com

Re: Ga knutselen, go penny!

vind er niks an..al die slingers voor het hoofd van je paard, waardeloos.
    houd van basic..zonder franjes.
    maar ja er zijn mensen die dit wel mooi vinden )
    en lekker voor je hond, hij zou maar op je afstormen en je willen knuffelen heb je een pin in je snuffert...nee dank je...
    vraag eens aan lucky leather zij is handig met leer

Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Vind het wel leuk staan bij een paard!

Ben benieuwd wat je ervan gaat maken
    Groetjes
    Ariane xxx

My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

eveline heeft volgens mij wel van die kwastjes

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Di kwastjesdingen vind ik wel leuk! Mits je paard er een geschikt hoofd voor heeft. Bijvoorbeeld bij een barok paard als een Fries ofzo. HEb alleen ook geen idee hoe je dat zou moeten maken. Het staat Wim denk ik wel leuk!
    En dat halsbandje vind ik ook niet zo gezellig..

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Staat echt wel stoer bij een barok-achtig ras!
    Ik heb wel flosjes van paardenhaar, maar als je daar zo'n slinger van wil maken, ben je ook wel een hoop geld kwijt. Ik zou zeggen: offer het onderste stukje van Wim d'r staart op voor de flosjes Of ga de manen eens goed uitborstelen, dan heb je vast ook een hele bos haren om flosjes en franjes van te maken

Flosjes zijn niet heel moeilijk: plukje haar dubbelvouwen om een ringetje heen (of touwtje, als je er een hele sliert flossen van wil maken) en dan strak een touwtje er omheen draaien. OF: bosje haar samenbinden en de bovenkant ff in de lijm dopen voor een vast resultaat. De ronde dingen heb ik geen idee van hoe die gemaakt zijn...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ronde dingen zien er uit als een kort geknipt flosje, waar in het hart ('onderkant') de haren gespreid zijn door er een soort klein pompoentje (die kan je kopen aan zo'n sliert ) in te plakken!!!

Zal Wientje gaaf staan hoor!!
    Gewoon doen wat evi zegt.. stukkie staart, stukkie manen.. en een flesje waterstofperoxide om ook wat 'blonde' flosjes te maken!!!

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

whaaaaaaaa 'k vind dat gaaf!!! niet voor aan m'n paard te hangen, maar in m'n kamer ofzo

Bladwijzers

Forum Rechten