Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Flash verhuisd: héérlijk!

Actief Forumlid valerie's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005

Flash verhuisd: héérlijk!

Ik moet toch even kwijt hoe heerlijk ik het vind dat Flash verhuisd is. Na alle strijd om voeding en methodes kan ik nu heerlijk mijn gang gaan! Flashmoon valt door zijn vrolijke karakter (bijnaam in de vorige stal was 'draak' hier is het 'the joker') bij iedereen in de smaak! "Oh ben jij de eigenaar van die leuke nieuwe?". Ook merk ik nú al dat hij minder springerig is, al is hij nog steeds druk; het is gewoon een druk paard!

Het mooiste is: NH wordt niet veroordeeld! Als ik in de longeerbak sta te zwaaien met mijn stick blijven er mensen kijken die serieus geinteresseerd vragen stellen. En dat terwijl mijn werk met Flash nog nergens op lijkt Een verademing! Alleen toen ik zei dat ik de komende tijd nog niet wil rijden keken de eigenaars wat sceptisch om tenslotte tot de conclusie te komen: nouja hij kijkt 's avonds uit op de binnenbak dus dan zÃ*et hij in elk geval paarden onder het zadel. En ja, daar hebben ze natuurlijk gelijk in!
    "Vrijheid betekent verantwoordelijkheid, daarom zijn veel mensen er bang voor." Anoniem

Actief Forumlid Lacuna's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Re: Flash verhuisd: héérlijk!

haha! die laatste opmerking "dan ziet ie teminste paarden onder het zadel" zo van "dan kan die er vast van leren hoe hij zich straks zou moeten gedragen"

Fijn he, als je gewoon ergens je gang kunt gaan, zonder al die scheve blikken en mensen die alvast bellen met de dichstbijzijnde inrichting om je op te laten nemen...

Nou, heeel veel plezier op je nieuwe stekkie!!
    Groetjes, Lacuna

Aangemeld
    Nov 2005

Ja, echt genieten inderdaad! En ik kan bijna niet geloven hoe rustig hij nu al is, hij wordt nog een brave knuffelpony door al dat ge-NH!
    "Vrijheid betekent verantwoordelijkheid, daarom zijn veel mensen er bang voor." Anoniem

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door valerie
    Alleen toen ik zei dat ik de komende tijd nog niet wil rijden keken de eigenaars wat sceptisch om tenslotte tot de conclusie te komen: nouja hij kijkt 's avonds uit op de binnenbak dus dan zÃ*et hij in elk geval paarden onder het zadel. En ja, daar hebben ze natuurlijk gelijk in!
    Whahaha, die moet je echt ff posten in het topic over 'rare uitspraken van normals'

Fijn dat je nieuwe stal zo goed bevalt! Lekker is dat, dat je geen gezeur krijgt omdat je iets anders doet dan de anderen daar.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Gefeliciteerd haha...naja ik ben ook in april verhuisd en ik was ook al gelijk opgelucht omdat ik hier niet veroordeeld word HEERLIJK is dat!!!

Aangemeld
    Nov 2005

Haha, laatst zei Ineke (eigenaresse) nog dat ze zo leuk vind om te zeggen dat ik niet rij maar alleen maar met flash speel!

Bladwijzers

Forum Rechten