Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 29 van de 29

Topic: boomloos

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006

Re: boomloos

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Mijn ervaring: waardeloos! Atli kon er spontaan niet meer van draven, alleen nog maar telgangen. En ik zat er beroerd op; had veel te weinig bewegingsvrijheid voor mijn zit waardoor ik geen kleine gewichtshulpjes kon geven.

Maar goed, er zijn ook hordes mensen dolenthousisast over dit zadel, dus trek je van mijn ervaring vooral niets aan! Het gaat er toch om dat het voor jou en jouw paard fijn is en dat is zoiets persoonlijks...
    umpf... wij zijn ook barefoot verdeler en wij zijn dat geworden omdat de klanten me gek maakten ervoor.
    Nu ben ik ook niet zo'n boomloos fan (m.u.v. de Fhoenix van Heather Moffett) maar ik kende dan ook nog de barefoot niet, geweldig!

Maarre... aangaande het singel probleem, wij hebben flex quality singels en die zijn zo super zacht... niemand rijdt nog door!
    Ook geen problemen met wintervachten
    Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst & NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Equihof

umpf... wij zijn ook barefoot verdeler en wij zijn dat geworden omdat de klanten me gek maakten ervoor.
    Ja... en... wat wil je hiermee zeggen in relatie tot mijn quote waarin ik zeg dat ik het een waardeloos zadel vond voor mij en mijn paard? Kunnen er dan geen ontevreden klanten bestaan?

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Tja het enige wat ik echt weet over boomloos is; het is niet voor elk paard.
    Myra vond het niks, maar Fjölnir doet het er super onder. Voor Fjölnir hebben we een Startrekk Espaniola, die ligt op hem heel goed. Ik vond zelf de Barefoot héérlijk zitten, dat gevoel heb ik nooit meer in een zadel gehad. Overigens was mijn zit er wel beroerd in hoor, maar ik voelde me zo`n cowboy...en het stond Myra zo mooi...
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Equihof

Ja... en... wat wil je hiermee zeggen in relatie tot mijn quote waarin ik zeg dat ik het een waardeloos zadel vond voor mij en mijn paard? Kunnen er dan geen ontevreden klanten bestaan?
    Tuurlijk wel, het was gewoon een aanvulling op wat jij zei.
    De andere kant zo gezegd. Want massa's mensen zijn zo laaiend enthousiast dat het grappig is de eerste tegen te komen die niet weg loopt er mee.

Equihof, de winkel èn webshop voor Klassieke Rijkunst & NH ~ Trainingen met bekende trainers uit binnen en buitenland ~www.equihof.be

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Oh, bedoelde je het zo. Oké.

Er zijn genoeg mensen die er niet mee weglopen, maar ik hoor daar niet bij
    Ik ben heel tevreden over de barefoot, heb er mee op verschillende paarden gereden (behalve mijn eigen) en ik zit er prima in. Steun mis ik niet, want op de een of andere manier had ik toch al nooit wat aan kniewrongen vanwege mijn korte benen.
    Ik gebruik het ook voor het zadelmak maken van mijn jonge paard, waar het volgens mij erg geschikt van is. Het is licht, en kan met mijn paard mee groeien.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2006

Ik bedoel het altijd goed

Actief Forumlid kellybelly's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Ik ben ook tevreden gebruiker! Ik had eerst een Cheyenne, maar die heb ik ingeruild voor een London, omdat ik in de cheyenne toch te veel stoelzit had. In de London heb ik daar geen last meer van! Dubbele inlages heb ik ook geprobeerd, maar dat is mij niet bevallen. Toen begon hij een beetje te schuiven van links naar rechts, wat natuurlijk niet de bedoeling is!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Ik vind de barefoot voor mezelf heerlijk zitten. Al krijg ik op lange ritten wel last van mn knieen (waarschijnlijk door de stoelzit die een barefoot veroorzaakt).
    Ik gebruik hem niet bij mn eigen paard. Vanwege haar brede rug en haar overbouwdheid ligt het zadel zéér onstabiel. Daarnaast zorgt mijn extreme stoelzit in dit zadel ervoor dat ik ook nog es heel onstabiel en uit balans zit.
    Ik heb dus onlangs een dressuurzadel mét boom gekocht. Heerlijk, een verademing kwa steun en zit.

ik heb een barefoot nevada gehad en heb daar heerlijk op gereden!

op dit moment heb ik een jong paard van 2,5 en heb net een western arizona besteld. met dit zadel wil ik hem gaan inrijden. ook al duurt dat nog even heb ik het zadel toch alvast besteld

Zo'n Startrekk Comfort is ook zalig overigens

May the horse be with you!

Een vriendin van me die een barefoot boomloos zadel heeft gehad vond het verschrikkelijk en heeft mij hem sterk afgeraden. In eerste instantie snapte ik haar niet omdat het mij erg paardvriendelijk leek. Maar 2 van haar 3 paarden kregen en rugproblemen van! Dus bij de derde durfde ze het niet eens te proberen. Ze heeft dit zadel er dan ook meteen uit gegooit. Ik rij het liefste zonder zadel maar ik denk dat ik bij het inrijden toch mijn springzadel zal gebruiken aangezien malik nogal hyper is.

Actief Forumlid Quinzy's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005
    Leeftijd
    43

Ik heb zelf een boomloos zadel van Randolls voor Sweety.
    Een barefoot heb ik zopas besteld voor dyco in de toekomst. Een Barefoot Caramllo omdat ik de kleur zo mooi vind voor een vos. Binnekort weet ik je dus de verschillen te melden als je dat wilt.
    Over de Randolls ben ik altijd supertevreden geweest ik wilde echt geen ander zadel meer opleggen (heb nog 2 stock liggen en een vzh zadel) Sweety liep er ontspannen mee en het zit geweldig. Door mijn randolls te testen hebben nog veel kenissen er ook 1 aangeschaft.
    Ik ben nu erg benieuwd naar de Barefoot.
    <!-- w -->http://www.Dyco.webs.com<!-- w -->

Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2006

Ik heb een Torsion, een FreeForm en een Barefoot. Eerlijk gezegd ben ik het minst tevreden over de Barefoot, kwa kwaliteit (maar was ook de goedkopste) maar ook kwa zit en ligging op het paard.
    De Torsion vind ik het fijnst, maar de FreeForm komt daar wel heel dicht bij in de buurt!
    Ik rij wel met goede pads met goede vilt en traagschuim inlages.
    ~Every horse is a pleasure horse, some are a pleasure to get on, some are a pleasure to get off...~

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten