Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 21 van de 21

Topic: Shet hengst bij men grote merrie, probleem?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2006

Re: Shet hengst bij men grote merrie, probleem?

ik vind dit erg boeiend om te lezen. mijn merrie staat met een andere merrie in de wei. tegenover de wei aan de andere kant van het pad is een wei met een klophengst en hengst. de hengst is een minishet. die ontsnapt nog wel eens... en laatste tijd gaat hij steeds naar mijn merrie toe. ik hoorde van de eigenaar van die shethengst dat hij laatst heeft geprobeerd er op te komen en dat overal op haar achterpoten spul zat zegmaar. het zou dus kunnen dat het gelukt is en dat ze drachtig kan zijn of worden de volgende keer?
    think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Hou ons op de hoogte, Agness!
    Ons Rengel is vandaag voor het eerst in het seizoen hengstig en staat nu lekker te pinken naar Pandora. Normaal raken ze niet bij elkaar. Er zit dubbele draad tussen met elektriciteit op.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Als ik dit zo lees dus misschien toch maar niet doen zolang hij hengst is denk ik.
    Hopelijk lukt het om de eigenaars te pakken te krijgen.

Kan je via de boer niet aan hun telefoon nummer komen?

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Jan 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
    Hou ons op de hoogte, Agness!
    Ons Rengel is vandaag voor het eerst in het seizoen hengstig en staat nu lekker te pinken naar Pandora. Normaal raken ze niet bij elkaar. Er zit dubbele draad tussen met elektriciteit op.
    ja, zal k doen. ik ben benieuwd. hoop eigenlijk dat het niets is...
    think natural, be natural...A horse doesn't care how much you know, until he knows how much you care. Stal Loos

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Ik heb eens aan de boer gevraagd of de eigenaars niet overwegen om Pandora te laten ruinen. Blijkbaar heeft Pandora al wat leeftijd, hij kon niet zeggen hoe oud. Als ze hem willen castreren is het alleen om zijn hengstengedrag weg te nemen en hem dus handelbaar te maken. Volgens hem heeft het dan gezien zijn leeftijd geen zin meer want hij houdt die hengstenstreken. MAW eigenlijk willen ze gewoon geen kosten doen om hem een leuker leven in gezelschap te bieden.

@Skey: zoals ik al zei de eigenaars zijn niet zo aanspreekbaar. Van alle eigenaars hangt het telefoonnummer in de stal (voor noodgevallen). Bij hun paardjes staat: "bel Herman", de boer dus.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door rengeltje
    Bij hun paardjes staat: "bel Herman", de boer dus.
    soms vraag je je toch af waarom mensen paarden willen hè?

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten