Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 36

Topic: Cursussen volgen: welke kiezen??

Re: Cursussen volgen: welke kiezen??

en zij zei dat ik nog niet toe was aan Wim en dat ik meer zou zijn met een les van Eddy.
    Hoi Elineke,

Ik ben helemaal verbaasd. Ik zou juist veel eerder zeggen dat je WEL toe bent aan een Wim les maar nog niet aan een Eddy les. En dat heeft nog niet eens zo veel te maken met de mannen in kwestie zelf.

Bij Wim heb je alleen les! Krijg jij aandacht, zoals jij het wil. Bij Eddy heb je les met iets van 7 andere mensen. Daar word je min of meer verplicht om veel zelfstandiger te zijn omdat hij de tijd moet verdelen onder zo veel mensen. Bij Wim heb jij alleen de aandacht.

Succes met je keuze.

Liefs
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Wimles is voor iedereen, ongeacht welk niveau, zowel van horsemanship als van 'dressuur'. Hij begint waar jij nu staat. En helpt je verder.

May the horse be with you!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
    en zij zei dat ik nog niet toe was aan Wim en dat ik meer zou zijn met een les van Eddy.
    Hoi Elineke,

Ik ben helemaal verbaasd. Ik zou juist veel eerder zeggen dat je WEL toe bent aan een Wim les maar nog niet aan een Eddy les. En dat heeft nog niet eens zo veel te maken met de mannen in kwestie zelf.

Bij Wim heb je alleen les! Krijg jij aandacht, zoals jij het wil. Bij Eddy heb je les met iets van 7 andere mensen. Daar word je min of meer verplicht om veel zelfstandiger te zijn omdat hij de tijd moet verdelen onder zo veel mensen. Bij Wim heb jij alleen de aandacht.

Succes met je keuze.

Liefs
    Roos
    Ahzoja, maar ook wordt bij Wim vnl aan de fysiek gewerkt (nee?), en minder grondwerk-achtige toestanden. En ik ben ook (nog) niet zo voor dat lange-lijnen werk omdat ik dat nogal onhandig vind , en hoor zoveel verhalen daarvan.

En ik ben ook nog niet ver in het rijden (lees: ik kan nog geen 2 minuten aan een stuk stappen ). Je moest voor Wim toch het hele level 1 doorlopen hebben?
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Misverstand. Lange lijnen: alleen als jij daaraan toe bent. En Wim doet ook veel grondwerk. Eigenlijk: wat jij wilt. En dat dan in privéles...

Ahzoja, maar ook wordt bij Wim vnl aan de fysiek gewerkt (nee?), en minder grondwerk-achtige toestanden. En ik ben ook (nog) niet zo voor dat lange-lijnen werk omdat ik dat nogal onhandig vind, en hoor zoveel verhalen daarvan
    Elineke,

Ik weet niet hoe ik mij zelf goed uit kan drukken maar je kunt bij Wim doen wat JIJ WILT. Jij mag aangeven wat je wilt doen en hij helpt je! En met lange lijnen, dat hoeft helemaal niet, maar het kan wel. Rijden hoeft niet, kan wel. Grondwerk hoeft niet, kan wel, ha ha. Snappie, alles kan wat jij wil!

Jij bent er niet voor hem, hij is er voor jou!

En ik weet zeker dat je zeer tevreden zult zijn. En als je het misschien niet gelooft, ga ik de eerste dag zo met je mee. En als het dan niet aan je wensen voldoet, dan krijg je van mij een gratis etentje in Rolde .

Groetjes
    Roos
    www.innerfeeling.nl

En ik weet zeker dat je zeer tevreden zult zijn. En als je het misschien niet gelooft, ga ik de eerste dag zo met je mee. En als het dan niet aan je wensen voldoet, dan krijg je van mij een gratis etentje in Rolde .

Gr
    Ik geloof je. Maar omdat Julie ook weer beter ziet hoe ver we staan dacht ik dat ze misschien beter weet waaraan we toe zijn, maar als hij echt alles kan, dan is Wim miss idd wel beter !

En je mag altijd meekomen hoor , graag zelfs!

Hihihi de Wim-fanclub is in actie hoor.

Ik kan er nog niks zinnigs over zeggen Elineke.. over twee weken wel.
    Ook IK heb geen zin in lange lijnen. Nu niet, misschien later. Ik wil rijden. Ik wil onze probleempjes ter sprake brengen en hopen dat Wim me kan helpen.

Ach ja, de fanclub... vooral even dat het klopt

Want Julie kan natuurlijk PRIMA zien waar jullie staan, maar heeft voorzover ik weet geen ervaring met Wim. Dus dan is het moeilijk in te schatten, lijkt me, of je aan Wimles "toe bent". Vandaar even de opmerking dat iedereen aan Wimles toe is

In a way

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Die ongelofelijke WIM, jullie Nederlanders hebben toch weeral geluk zeg, naar België wil hij niet meer komen omdat (rara) hij het te druk heeft in Nederland!!!!

Tja dan zullen wij (Belgen) toch eens een keertje naar Nederland moeten reizen!!!!!
    "Dromen komen uit..."

Actief Forumlid Ginny's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006

En er is een was plaats voor de paarden waar je zelf kunt douchen onder de tuinslang. Vandaar is het misschien handig om in de zomer te gaan.
    Oh my..

Aan eenieder die op wimweek gaat: ik zit op 15 minuutjes afstand, heb dan wel een kleine badkamer maar een héérlijke warme douche !
    Jullie mogen bij mij douchen !!!!

Aan eenieder die op wimweek gaat: ik zit op 15 minuutjes afstand, heb dan wel een kleine badkamer maar een héérlijke warme douche !
    Ja dat ga ik onthouden. Kunnen we meteen lange lijnen doen samen.
    www.innerfeeling.nl

Actief Forumlid Ginny's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006

Ja dat ga ik onthouden. Kunnen we meteen lange lijnen doen samen.
    [size=99px]DEAL !![/size]

Hoe en die kamers dan bij hem? Heeft hij daar geen douche dan?

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Je kunt bij Wim in de kantine slapen en in de paardendouche douchen.

Ik denk overigens wel dat Wim les heel geschikt kan zijn voor jou hoor, want hij geeft idd les op elk niveau en je hoeft echt geen moeilijke of ingewikkelde dingen te doen als je daar nog niet aan toe bent.

Ik denk je dat jezelf allereerst moet afvragen wat je graag zou willen leren. Ben je een grote Parelli-fan en wil je graag alles op die manier leren, dan is Eddy wel een goede keuze. Wil je echter ook meer leren over gymnastiseren en dus over hoe je je paard kan leren z'n lijf goed te gebruiken, dan is Wim een betere keuze.

Maar als je niet (veel) kunt rijden, mis je sowieso al een groot deel van een cursus bij Eddy, want die bestaan normaal gesproken voor de helft uit grondwerk en de helft uit rijden. Of je moet naar een speciale grondwerkcursus gaan, die geeft hij volgens mij ook af en toe.

Weet iemand of er op heel korte afstand van Wim een camping is?? Ik wil vandezomer weer een weekje weg met paard en man en wij vinden camperen zo leuk

Bladwijzers

Forum Rechten