Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 44 van de 44

Topic: Twijfels omtrent Parelli level 1 cursus/ level 1 DVD pakket

Re: Twijfels omtrent Parelli level 1 cursus/ level 1 DVD pak

tja 2004 is maar 3 jaar geleden dus kheb er niet zoveel problemen mee. Heb net toevallig besteld en betaald dus ik zie het graag komen kan ik eindelijk begrijpen waar jullie het soms over hebben met lb enzo

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Jess, er is nog geen nieuw level 3 en voor zover ik weet is ook nog niet bekend wanneer dat komt...

Wat wel lastiger kan zijn, is als je officieel je level examens wilt doen omdat de oude pakketten je hier en daar op andere dingen voorbereiden dan op wat er nu op het examen gevraagd wordt.
    Desondanks vind ik de oude pakketten nog steeds aanraders!

Forum Meubilair Jess's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Daar zat ik ook over na te denken, over de examens.

Maar aangezien Stefanie helemaal geen ervaring heeft met NH lijkt het me toch het beste om de oude pakketten te kopen.

En het wordt bij ons toch iets anders, aangezien we ook met stem ed werken.
    Anders moet ik het eens met Eddy overleggen. Want ik wil wel graag mn level examens halen. Als dat dan ook mag met stem commando's icm lichaamstaal.....

Volgens mij sluit de oude level 2 beter aan op de level 3 (staat ook op de site volgens mij). Dus wat dat betreft kan je ze beter alledrie aanschaffen. Maar eerst moet je ook kijken wat je ervan vindt natuurlijk. Met 1 & 2 ben je al een poos zoet en kom je al een heel eind.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Het nieuwe level 2 sluit idd niet echt aan op het oude level 3... Als je aan het oude level 3 begint en je hebt alleen het nieuwe level 2 gedaan, dan mis je een heleboel voorbereidende oefeningen om de oefeningen uit l3 te kunnen doen.

Maar ach, zoals spokie79 ook al zegt: met L1 en L2 ben je echt al weer een tijdje zoet, dus dat hoeft geen reden te zijn om de oude pakketen niet aan te schaffen!

Forum Meubilair Aspen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2006

Ik heb ook eindelijk mijn level 1 besteld! Nu afwachten tot hij er is!

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Het staat idd op de site dat het oude level 2 beter aansluit op level 3. Maar ik heb nu level 1 besteld en over een paar weken bestellen we level 2. Stefanie redde dat niet in 1x.

Heb ook Eddy een mailtje gestuurd en met stem en geluidcommando's kan je gewoon je certificaat halen. Dat vind ik wel fijn om zeker te weten.

Ben er dus helemaal klaar voor. Ga straks het geld overmaken en dan afwachten.

Natalie, wat leuk, beginnen we zo'n beetje tegelijk. Kunnen we op de msn nog eens discussieren erover.

zijn die examens trouwens verplicht en hoe werkt dat? lijkt me echt vet!!

Aangemeld
    Aug 2006

De examens zijn niet verplicht, maar ik denk dat het handig is om te kijken wat Eddy (professionele Parelliër) ervan vindt.
    Voor je examen moet je een film insturen waarin al de onderdelen instaan die je moet doen om te slagen voor je examen. Een onderdeel bv: aan de rechterkant opzadelen,21 minuten draven. In je examen zit een grondwerk- en rijgedeelte.

en die examen onderdelen vind je bij de levels of wat?

echt het wordt steeds leuker dit NH!! Vind het echt geweldig

Aangemeld
    Aug 2006

De precieze onderdelen weet ik niet,maar je kan ze wel op internet vinden. Of tenzij iemand ze hier even neerpent. Elineke heeft onlangs haar film ingestuurd. Misschien dat zij nog weet wat het level 1 examen precies inhoudt.

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Aspen
    Een onderdeel bv: aan de rechterkant opzadelen,
    en als je nou eens geen zadel hebt? Moet ik tegen die tijd maar eens met Eddy overhebben dan. Ik ga echt niet voor een examen een zadel op Shiva gooien en er dan op rijden. En ervoor oefenen wil ik niet. Er komt geen zadel op haar.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jess
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Aspen
    Een onderdeel bv: aan de rechterkant opzadelen,
    en als je nou eens geen zadel hebt? Moet ik tegen die tijd maar eens met Eddy overhebben dan. Ik ga echt niet voor een examen een zadel op Shiva gooien en er dan op rijden. En ervoor oefenen wil ik niet. Er komt geen zadel op haar.
    Dan doe je toch lekker geen examen op dat onderdeel?
    Je bent niet verplicht om examen te doen en het biedt je ook geen voordelen (behalve een rode string, haha) maar is ook niet noodzakelijk om verder te gaan met een hoger level. Ook voor cursussen is het niet verplicht om een examen gehaald te hebben (video maken van je huidige nivo wordt soms wel gevraagd als je aan een hogere level cursus mee wil doen)
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Feb 2006
    Leeftijd
    46

Oh, ik dacht dat je echt je certificaat moest halen om dan officieel je level 2 te doen.

Dus dat is niet eens zo nodig. Dat is wel fijn. Al wil ik wel graag een certificaat halen. Maar ach, eerst t pakket maar eens binnen hebben, hahaha.

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten