Hoi mensen!
Vorig jaar stond ik op het punt een parelli cursus level 1/level 2 te doen bij Eddy Modde. Dat heb ik uiteindelijk toch niet doorgezet (vervoer, reis,...).
Ondertussen zijn we nu al 6 maanden verder en wil ik nu in de grote vakantie echt een cursus doen. Maar ondertussen heb ik al meer mensen en cursussen ontdekt en vroeg me af of jullie met met raad (en daad) kunnen bijstaan en zeggen welke cursussen ik zéker eens zou moeten doen en aan welke ik zéker niets heb...
Ik dacht aan de volgende (van favoriet naar minder favoriet):
* Wimweek
* Eddy Modde
* Honza
* Chris (als die in de buurt is)
Mijn voorkeur is zoals je ziet Wim (omdat hij parelli even goed kan als Eddy las ik en dat hij nog betere rijdtips kan geven, want mijn ponys hun ruggebruik enzo is ook niet top). Van hem heb ik al zooooo goede verhalen gelezen...
Eddy zou me dan verder kunnen helpen met mijn levels (maar dat kan Julie ook)
Honza komt naar Belgie wss vandejaar, en aangezien die zoveel bereikt heeft, lijkt hij me ook wel iets...
Enja, Nevzorov, helaas, ik weet niets over hem, behalve dat hij alles zonder halster enzo doet (en dat hij Russisch spreekt ---> minpunt, maar hij zal wel Engels kunnen
).
Kunnen jullie me iets over Wim en anderen (die er niet bijstaan) vertellen, evenals de prijs ed. . Van Eddy weet ik al eea over de prijs en accomodatie enzo.
Alvast reuze bedankt!
Xjes,
Eline
Bladwijzers