Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 23 van de 23

Topic: bruin hoofdstel van boomloosrijden

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Re: bruin hoofdstel van boomloosrijden

Hey vertel dan eens wat meer over Pandoer! Ik wist tot nu niet eens dat je nog reed op een paard, en nu nog steeds niet wat voor paard (ben niet nieuwsgierig hoor)
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Ik ook niet hoor Vertel vertel vertel...

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

ja je maakt mij ook nieuwsgierig nu (al heb ik denk wel eens van gehoord al) maar een foto van jullie is zoiezo altijd welkom

ene over het hoofdstel, ik vind hem wel mooi en wat hebben maar persoonlijk vind ik hem ook wel wat grof, ik houd meer van een wat fijner hoofdstel.
    The darkest hour is befor it get light!!!

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Pandoer is een ruin van bijna 9 jaar. Ik weet niet presies hoe groot hij is maar allles is vrij snel groter als je diesel als ukkupuk hebt.

Hij is over het algemeen zwart en heeft een bruin neusje. Een heeel mooi grof hoofd met hele zachte ogen. Hij is dat paard dat doet hoofdschudden en de eigenaar was bijna overtuigd omd ee tandarts te laten komen kijken, maar toen hield het ineens op. Nu is het weer begonnen maar omdat paul(de eigenaar)zo druk is met andere dingen ziet hij het niet.

Pandoer was nooit echt doorgereden zoals ze dat zeggen..hij was zadelmak en hebben er een goeie ruiter op gezet maar die krijg hem zelfs amper in de galop. Ik ben begonne met veel grondwerk te doen. Hij heel gevoelig en heeel aanhankelijk. Ook zo'n likkert als diesel en dus heeft ie altijd van die leuke truucjes..dus hij zou zo'n paard zijn die deuren open kan maken. Loes de vrouw van paul vertelde wel es dat ze hem aan het aaien was en toen maakte ie ineens haar rits los.

Ik wilde toch graag wel een keer op hem rijden en aangezien er ooit al iemand op had gezeten durfde ik het wel aan. Hij is makkelijk lb te krijgen en begon ik hem te zadelen. Ik merkte meteen dat het opsteigen bijna niet ging doorat ie niet stil bleef staan..maar met de gedachte take the time it takes so it takes less time is het me gelukt en blijft ie nu heerlijk ontspanne staan met opstijgen. Zo was het ook met als je erop zat hij meteen aanliep..en nu wacht ie ook mooi tot ie mag.

Hij loopt heerlijk soepel en ruim en heerlijk ontspannen. Omdat hij nogsteeds met zijn hood schudde heb ik op een gegeven moment de kaptoom om gedaan en dat ging net zo goed alleen leek het me zo zwaar op de neus en toen heb ik hem gewoon het touwhalster omgedaan. Dat gaat nog het beste en stoppen gaat prima..want dat vond ik het belangrijkste.

Op een winderige dag dat ie heerlijk speels was maar toch lb genoeg was op op te stijgen zaten we heerlijk in een draf en gaf ik iets meer druk en we vlogen in de galop door de bak..ik probeerde zoveel mogelijk te passengeren zodat hij de kans kreeg om zelf te bepalen wat ie wilde en welke kant ie opging..zo hebben we meteen een rondje gedaan en kon ik hem wat minder terug halen dus toch maar besloten eerst gewoon bij de stap en draf te houden.

Tis gewoon een heerlijk mooi groot zwart paard met een bruin donsje op zijn billen.

Lief..aanhankelijk..zacht..ontspannen..jolig..blij ..

hier wat foto's

let niet om mij hahaha..

Wow Lieke!

Dit klinkt als een zware verliefdheid, en terecht! Jullie matchen práchtig! Wat is hij móói, wat pas je er mooi op.
    Ben blij voor je dat je dit paard "gevonden" hebt. Na Waldo verdien je weer eens iets wat makkelijk gaat, wat voor jou vatbaar is. Zo te zien is Pandoer precies het paard voor jou.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Mooi paard! Heerlijke kleur, mooie glans, hij ziet er prachtig uit. En vind ook dat je er mooi bij past. De foto's met het avondlicht, daarin vlammen jullie echt van de foto af. Waarom zou 'ie nou toch weer zijn begonnen met hoofdschudden? Ben je er al achter? Gaaf om met zo'n paard die het in de verte nog wel ergens een beetje vaag weet weer een nieuwe start te maken. Enjoy!!

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

ik ben het geheel met trea eens, wat een eenheid vormen jullie, je passen echt super goed bij elkaar! en pandoer is ook een super mooi en machtig paard om te zien!
    The darkest hour is befor it get light!!!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Wat een knappe lieverd! En groot is ie zeker, maar hij heeft iets vertrouws dus maakt die hoogte neit uit.

Fijn voor je dat je met zo'n paard aan de gang kan
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten