Ik heb m gespot op de site en vind hem zoooooooo mooi!
Heeft iemand er al 1 en hoe bevalt ie? Omdat ik zelf de arizona heb vind ik dit wel heeeel verleidelijk!
Ik heb m gespot op de site en vind hem zoooooooo mooi!
Heeft iemand er al 1 en hoe bevalt ie? Omdat ik zelf de arizona heb vind ik dit wel heeeel verleidelijk!
Ik heb 'em nog niet, heb al wel de maten van de neusriem opgevraagd en als die iets groter zijn dan die van de ruitersportshop dan koop ik 'emVind ze beiden erg mooi, dus ik hoop dat Waldjo er met z'n dikke neus in past.
ow ben erg benieuwt...enig idee wanneer je hem binnen hebt?
Moet eerst de maten binnen hebben, vergelijken met de maten van het andere hoofdstel en als ie groter is bestel ik 'em. Dus duurt nog even.
De halster-hoofdstellen van Barefoot zijn nog niet eens leverbaar hoor...
Ze zouden met de januari-levering voor het eerst komen , maar gezien de brand bij Barefoot zal het eerder tegen maart worden.
Dus niemand weet de maten nog zeker , want ze zijn nog in productie en niet bij de verkopers.
Uhh we hadden het hier toch over het bitloze lederen hoofdstel? Want daar had ik maten over opgevraagd aangezien er volgens de site nog 4 te koop waren en daar hoop ik nog eentje van te bemachtigen![]()
Hmm zo te zien kan je er alleen maar mee rijden als je een bit inhangt. Ik kan geen bevestiging voor teugels ontdekken als het bit eraf is.
![]()
Maar bij deze wel![]()
http://www.innovatack.com/afbeeldingen/bitloosleer2.JPG
Hahaha ja bij die welOorspronkelijk Geplaatst door pasterza
![]()
Maar ik dacht niet dat Peaches die bedoelde..
Niet..? OhIkke iig wel
Maar bianca heb je van deze dan wel de maten
![]()
Linda zeker ?
* bovenste neusriem 25 cm
* doorsnede ringetjes 4 cm
* onderste kleine riempjes 5 cm
* onderste grotere riemen 38 cm
Ik had al een donkerbruin (tegen zwart aan) vermoeden dat jullie het over deze 2 verschillende hoofdstelletjes hadden![]()
Dat klopt![]()
Helaas is deze ook te klein...
[size=99px]In het vervolg koop ik éérst het tuig en dán pas een paardje wat er onder/ in past... dat gedoe ook altijd met niet passend tuig...[/size]
he verdeurie..we hadden het idd over een ander hoofdstel..
Wel balen van die brand zeg!!! En balen voor mij want nu moet ik nog langer wachten...ach ja..
Ga je weer met bit rijden dan Lieke??
nou...ik ben gewoon opzoek naar EEN hoofdstel..dat glucksrad van je trea spreekt mij gewoon zo aan..daar heb ik een heel goed gevoel over..een sidepull lijkt me als ik het bij mezelf zou inbeelden gewoon minder duidelijk..en vooral om dat het glucksrad stil hangt en ook nog meerdere mogelijkheden heeft lijkt het me een goeie optie..
Alleen tja..dit hoofdstel vind ik gewoon heeeel erg mooi..ik zou nog niet met bit willen rijden..vermaak me nog prima zonder..alleen merk ik op de boerderij waar ik pandoer nu op touwhalster rij dat ie mindergoed op wijken voor druk reageert en ik gewoon niet genoeg tijd heb om veel te besteden aan grondwerk..Ik begin er wel altijd mee maar het rijden gaat prima zo..alleen het sturen dus minder..en aangezien er straks ook mensen op gaan die ook veel met de teugels..(hoofd) zullen sturen wil ik het toch zo prettig mogelijk maken voor pandoer.
Ergens krijg ik ook een beetje een oogje voor pandoer..hij is zoooo mooi..zo lief..en groot(wat mij nooit trok) maar als je er eenmaal op zit..en die gangen van hem...oef..ben blij dat ik hem ben tegengekomen.
Bladwijzers