-
Re: hoe lid worden Savvy Club ?
In de nieuwsbrief van Parelli ( waar je je op hun site http://www.parelli.nl op kan inschrijven trouwens) stond:
Gelukkig, gezond 2007 met zoveel mogelijk nieuwe Savvy om dichterbij je doelen te komen.
Savvy Club Internationaal.
Het is zo ver. Parelli USA maakt de gigantische sprong en gaat internationaal met de Savvy Club. Voor slechts US$ 20 (momenteel zo'n € 15 ) ben je lid van de Internationale Savvy Club en ontvang je maandelijks inspiratie en educatie rechtstreeks van de bron.
Ga op de officiële website van Parelli internationaal http://www.parelli.com naar downloads en scrol naar beneden voor de aanmeldingsformulieren voor de Savvy Club. Voor Nederland gebruik je deze : European Union Application
Succes !
Irene
-
Actief Forumlid
Het enige wat ik niet begrijp is de manier van betalen.
Moet je perse een credit card hebben of kan je op het formulier ook je postbank gegevens invullen bv?
-
Dat geldt idd alleen voor credit card houders. Van Parelli Usa heb ik antwoord gekregen dat ik Parelli UK moet mailen ik kan met een check vooruitbetalen voor het hele jaar... geen idee hoe dat werkt dus morgen idd maar mailen...
Edit; niet bellen maar mailen...
-
Actief Forumlid
joehoe joehoe joehoe......dit wilde ik zó graag !!!
-
Wilde? Haha, ik heb naar de UK gemaild maar nog geen antwoord. Zal ik morgen wel krijgen.
-
As much as we'd really like to be able to help you, at this time these are the
only forms of payment we can accept. Visa, Mastercard and American Express, a
debit card with a Master Card/Visa emblem. As we move forward other options may
be available.
in the meantime, you may want to check into getting a Visa or Mastercard if you
wish to have a membership in the Parelli International Savvy Club.
Forum Rechten