Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door tine
Mijn paardje staat ook op vlas, ben er wel tevreden over. Kost bij ons ook 6eur ongeveer. Heeft wel maar een hoekje met vlas(stal is 4op7m), de rest is beton. Het is voorlopig de plas- en ligplek. Mesten doet hij liever op de plek waar hij staat om te eten (rr).

@ haidi:
je hebt vochtdoorlatende rubber matten, waar heb je deze gekocht en als ik zo onbeleefd mag zijn: wat kosten deze ongeveer?
Mijn paardje plast het liefst op vlas of ander laagje, maar om te slapen zou ik heb graag iets zacht geven dat hij niet vuil maakt. Het zou dan 1/4 rubber mat worden, 1/4 vlas/plasplekje, en 2/4 beton, en een paddock van deels beton deels zand met kiezel.
Bij AVS maar ze kosten toendertijd vanaf 10 stuks 35 euro voor de rode (40 mm dikte) MAAAAAR!

vermits we met de pensionpaardjes een 90tal matten nodig hebben, hebben we onlangs geïnformeerd naar de prijs en ze zijn even duur geworden als de gangbare prijzen: 40 en 45 euro voor de zwarte.

Vermits 90 matten tijd en energie vragen, hebben we vorige week beslist om een rubberen coating aan te laten brengen die in Frankrijk gebruikt wordt bij de allernieuwste koeienstallen. De prijs wil je niet weten voor die oppervlakte maar tis wel een prachtbodem

Kleine oppervlaktes zijn uiteraard niet zo duur op lange termijn