Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: DVD 6; Matt en Luke's Level I

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2005

DVD 6; Matt en Luke's Level I

Ik weet niet of hier al eens een topic over geweest is...

Maar bij de circling game mag je aan de 12 voet lijn 2 rondjes om de linkerhand en 2 rondjes om de rechterhand. Bij zijn circlinggame gaat hij 10 rondjes om de linkerhand...

Yo Yo game lijkt heel goed, maar bij de squeeze game gebruikt hij meerdere malen fase 3 en zelfs soms een verkapte 4 om Luke weer in de achteruit te zetten.

Nu wordt ik morgen gefilmd, helaas in de binnenbak omdat de buitenbak een modderpoel is. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat...
    Merrie is nog steeds drachtig en de hoeven zijn bekapt, dus we kunnen weer aan de slag...

Ben ik nu een foutenkijker of is het terecht dat me dit opvalt?

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: DVD 6; Matt en Luke's Level I

Je mag bij de circling game in L1 2-4 rondjes doen. Ik weet zo niet meer wat die Mat op de DVD doet, maar als het er 10 zijn, dan is dat wel heel erg veel ja. Dat er af en toe een fase 3 of 4 gebruikt wordt is volgens mij geen probleem voor L1.

Succes met filmen morgen!

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2005

Ok, het kwam alleen een beetje vreemd over allemaal.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2005

Het was zo grappig vandaag, ik heb maar besloten dat we vaker op de film moeten

Ik deed precies hetzelfde met de Yo Yo game bij terug en door een hek... ik had zelfs een fase 4 nodig... niet dat het naar mijn gevoel hielp, ze begon alleen wel te kauwen en te smakken.. Ik was een beetje machteloos toen Josiane mij zo voor gek zette hahaha. De normale yo yo ging in fase 1... Misschien zette ze me ook wel een spiegel voor dat ik niet al mijn aandacht bij haar had ofzo. Stof om over na te denken!

Ben benieuwd wat Eddy gaat schrijven... voor mij persoonlijk was er nog veel voor verbetering. Vooral een betere beheersing over de fases, want vooral bij de driving game bleek dat een moeilijk punt dat ze voohand wegdraaien moest... daar had mevrouw helemaal geen zin in.... en probeer dan maar eens wat

Maar goed, we laten dit even bezinken en we gaan morgen vrolijk verder

Bladwijzers

Forum Rechten