Nou ik ben met iedereen hier in de buurt al aan het brainstormen en ben druk aan het lezen en uitvinden proberen enz... maar ik ben er gewoon niet uit... ik bevind mij zogezegd in een verwarde toestand.
Ik heb een tweede paard om me over te ontfermen en zij vraagt letterlijk van elke zenuw in mijn lichaam volledige concentratie.
Dus nu ben ik al een tijdje met haar bezig en het schiet gewoon niet op... ik zie weinig tot geen vooruitgang wat ik ook doe... En dan zijn we nog maar bij de friendly game. Ik heb wel meer met haar gedaan onder het mom van desentiseren maar het voelde gewoon niet goed dus ben ik helemaal gestopt heb uren nagedacht en het enige wat ik kon bedenken was undemanding time en approach en retreat.
Wat ze dus doet is echt heel hard schreeuwen... nee nee nee..... en ze geeft nooit toestemming voor iets
Vooral hoofd, hals en schouders zijn verboden zones en ze kijkt echt heel erg zuur als ik alleen al dichterbij kom. Dit doet ze ook als je afstapt.. het moment dat je weer naast haar komt te staan is ze heet aggressief.
Ze komt van een handelaar en ik ken haar verleden dus niet maar het zal niet zo leuk zijn geweest....
Kortom ik mag haar dus eigenlijk al niet eens aanraken. Als ik haar ga ophalen in het land komt ze wel en blijft ze ook in de buurt maar ik mag niet te dichtbij komen... heb er vaak bijgezeten maar het moment dat ik echt binnen haar bubble kom is het altijd eerst zuur...al is het maar een seconde....
Nu mijn vraag... hebben jullie nog ideeen want ik ben in staat van verwarring![]()
![]()
![]()
En wil het zo graag goed doen met haar omdat er gewoon zeker weten geen andere weg is!!!!
Bladwijzers