Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: tips/ervaring met workingstudent eventueel buitenland?

tips/ervaring met workingstudent eventueel buitenland?

Hoi, ik heb een vraag ik hoop dat er mensen zijn die mij kunnen helpen! Ik zou graag aankomend voorjaar/zomer willen gaan werken als workingstudent of iets dat hier op lijkt. Het gaat om 3 of 4 maanden, en ik wil graag mijn pony meenemen. We zij bezig met Parelli dus het liefst iets in die richting. Ik zou ook willen weten wat de kosten zijn om bijvoorbeeld je pony daarheen te laten brengen.[geen eigen vervoer] ik hoop dat er mensen zijn die hier info over hebben, ik wacht op jullie reactie!

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    3

Re: tips/ervaring met workingstudent eventueel buitenland?

Ik dacht dat Eddy modde iemand zocht voor de moment. Naar hetgeen ik gehoord heb zou je je paard kunnen meenemen en die zou daar een plaatsje krijgen, maar jijzelf zult eigen overnachting moeten zoeken en zelf betalen.
    Maar in ruil zou je als je tijd hebt en eddy daar is mee mogen kijken als hij les geeft.... Misschien is dat wel iets voor jou?

Ik heb ook met Eddy contact gehad, maar hij heeft helaas al voldoende aanmeldingen. Vandaar dat ik nu verder wil gaan kijken/zoeken.

Actief Forumlid Jarno's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006

Ik was weekendworkingstudent bij Eddy, maar nu met de examens naderend en daarna stage zal het er nu niet meer van komen. Hij heeft nu een fulltime working student (een Engels meisje), maar ik dacht dat die maar max tot April bleef? Buiten Eddy is er eigenlijk niemand die officieel Parelli instructeur is in Belgiƫ of Nederland. Je kan mss naar het buitenland in Haras de la cense (wel niet meer officieel Parelli, maar het idee is er nog) of proberen in Engeland.

Heb al op verschillende plaatsen gewerkt met paarden en eigenlijk word je overal met open armen binnen gehaald, meestal krijg je zelfs kost en inwonen (behalve bij Eddy dan).
    Horses and Live, It's all the same to me...

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jarno
    Heb al op verschillende plaatsen gewerkt met paarden en eigenlijk word je overal met open armen binnen gehaald, meestal krijg je zelfs kost en inwonen (behalve bij Eddy dan).
    Nou ik ben al erg vaak working student geweest ook vanuit mijn opleiding en mijn ervaring is toch anders hoor! Je wordt zeker niet met open armen ontvangen en al helemaal niet bij parelli instructeurs...Behalve waar ik nu zit dan!! Hier is het echt een super uitzondering op alle andere dingen die ik heb gedaan.

Misschien kan je eens kijken of ze bij Heiner nog plek hebben. Daar zou ik eigenlijk heen gaan maar hij is geen officieel parelli instructeur, daarom heb ik toen voor marie claire gekozen. Het zijn hele lieve mensen dat weet ik zeker maar ze hebben wel vaak een lijst met mensen die graag willen komen.
    Je krijgt onderdak voor jou en je paard en ik geloof dat je ook veel les krijgt. Heiner zelf is volgens mij level 3 parelli en was klaar voor de instructeurs opleiding en toen kwam er een kinkje in zijn parelli kabel.

Zijn site is http://www.horse-man-ship.de

Verder kan je natuurlijk alle parelli gerelateerde bedrijven een mail sturen en vragen of je working student kan worden....
    Succes ermee en bedenk heel goed: de aanhouder wint...
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

ow en natural horsecompany de wiken in drachten is ook leuk!!
    Misschien is daar ook nog wel het een en ander te doen en te leren... zij zijn te vinden op naturalhorsemanship.pagina
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Hoe oud ben je Spikkel? En doe je een opleiding in die richting (dierverzorging o.i.d.)? Misschien als je wat meer info geeft, we je beter kunnen helpen?

Hoi, ik ben Mieke, ben 26 jaar en werk in de verzorging. Ik ben met mijn Appaloosa pony [Spikkel 5 jaar 1.40] bezig met Parelli eind Level1 begin Level2. Ik heb er voor gekozen om een aantal maanden iets te gaan doen wat ik echt leuk vindt. [paarden dus]. Je moet al zoveel, en ik heb nu de mogelijkheid! Ik hoop een leuk adres te vinden, waar Parelli gedaan wordt of andere NH. P.s ik kan de pagina van het adres in Drachten niet vinden, zou je het nog naar mij willen doorsturen? groejes

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

wwww.nchw.nl
    haha had ik ook wel kunnen bedenken...
    Ik zou even bellen want de site wordt niet zo goed bijgehouden.. het zijn wel erg lieve mensen maar misschien voor een begin level 2 student toch beter naar heiner gaan dan...

Hoi Anroomy, de site die je gemaild heb lijkt niet te bestaan, heb je misschien een telefoonnummer van deze mensen? Ik wil zowiezo contact opnemen met Heiner en Barbara Bensman voor werk/stage. Groetjes, Mieke

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

telefoon nummer is: 0512-303303 Succes ermee....

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

Heb een hele leuke tip voor je, in de Canadese Rocky Mountains. Heb er zelf in totaal 8 maanden gewerkt. Geen Parelli instructeurs, maar verschillende Canadese instructeurs zullen je naar deze ranch doorverwijzen. Working horse ranch, 100% Parelli, super kans om veel te leren, clinics te volgen en iets anders dan Nederland te zien.
    Check http://www.rockiesbyhorse.com

Bladwijzers

Forum Rechten