Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 19 van de 19

Topic: Osteopaat bij Bruut

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re: Osteopaat bij Bruut

Hé Jen!! Post net in jouw topic !!
    snel weer eens wat afspreken?!

En Nien, top dat je het riempje nog gevonden hebt!
    Ik ga woensdag denk ik maar eens met de ST aan de gang... even naar huis halen, wat met de panelen rommelen... maar eens kijken wat het wordt..

Deze week verder nog niets gedaan, dus weet ook niet of ik het weekend meteen weer ga rijden...
    Heleen gaf aan dat ik rustig aan moet beginnen.. maar hoe rustig aan is rustig??? Volgens mij doen wij eigenlijk altijd wel rustig aan.....

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Wat leuk dat ook jij Heleen hebt laten komen! Die is hier ook geweest voor Wick, aangezien zij ook diverse blokkades had. Toen Wick behandeld werd, heb ik gevraagd of ze ook even naar Kate wilde kijken, omdat zij plots niet inboog naar rechts zoals ik dat van haar gewend was.

Je kent Kate, niet gediend van gepruts aan haar lijf, maar Heleen liet ze overal toe. Ook Kate bleek in haar lendenen vast te zitten, dat was wel onverwacht en in haar nek (wat ik wel al verwachtte).

Rustig aan volgens Heleen is de eerste week onbelast bewegen in het land en na een week opbouwen aan de hand en met een goed doorgereden paard kun je na de eerste week al rustig weer wat stappen onder zadel.
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Heleen gaf aan dat ik rustig aan moet beginnen.. maar hoe rustig aan is rustig??? Volgens mij doen wij eigenlijk altijd wel rustig aan.....
    Geen springparcoursjes, geen bokpartijen, geen rengalop, geen tocht van 3 uur..

Gewoon een beetje stappen, draven, wat spelletjes (al dan niet onder het zadel) beetje tutten, wat tresholds opzoeken en vooral ook mosyen!

Psies. En geen disengagements en (andere) korte draaien in het begin...
    Veel plezier!

May the horse be with you!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten