Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 42 van de 42

Topic: Equaide!!!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Re: Equaide!!!

Nou ja zeg, hoe kan dat nou? Heb ze 2 aan 2 onder elkaar gezet (goeie tips van broertjelief gehad). Druk voor de "grap" 'ns op refresh? Blonde tip, maar verder kom ik ook niet!

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Je kan ook altijd nog Fer uithoren mocht je hier nog verzeild raken

Maar heb alle vertrouwen in jouw inzicht, hoop nooit dit produkt nodig te hebben, maar mocht het zo zijn dan hang ik aan de foon.
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila

okee dan, volgens mij is het nu goed dan? Over dat groene vlak: bij mij staan daar in witte letters de namen van de 3 paarden waarvan fotovoorbeelden zijn geplaatst.
    Ja, bijna goed.
    Het scrollen is nu overal opgelost, mooi.
    In dat groene vlak komen bij mij ook de namen van die 3 paarden, maar dat is alleen als je op "voorbeelden" klikt in het bovenste menu. Klik je op één van de andere links, dan blijft dat groene vlak leeg en dan is het zo'n loze ruimte.

.. in die loze ruimte kun je misschien de linken, die nu onderaan staan, plaatsen.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Ik kan dat vlak niet vullen helaas, ik zit aan het standaard format vast (en aan de dame rechtsboven, kon ook voor een donderharige kiezen of een meneer ) . De gewone pagina's staan bovenaan en alleen als er subpagina;s zijn, verschijnen die in dat vlak. Maar wat ik misschien wél kan doen, is de opbouw zo veranderen dat er na de homepage alleen maar subpagina's volgen. Dan is het groen/blauwe vlak gevuld. Vind zelf deze opbouw wel veel rustiger dan het eerste format. Qua kleur en indeling. Het andere was wat schreeuwerig. Maar goed. Ik ga weer wat proberen! Goeie ideetjes!

Op de engelse variant hebben ze het vlakje wel gevuld met de links..
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Jemig Lila jij bent een snelle leerling, dit ziet er alweer stukken beter uit
    www.crystal-carving.com

jiske
    Guest

Als het in USA nog niet geheel geregistreerd en gepatenteerd is, mag je het dan uberhaupt in Nederland verkopen en openlijk te koop aanbieden?

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
    Jemig Lila jij bent een snelle leerling, dit ziet er alweer stukken beter uit
    Thanks, watsnel.nl begint zijn naam eer aan te doen, eindelijk .

@Jiske
    Ja, maar vóórdat dat mocht, heeft de Nederlandse CBG (Commissie ter beoordeling van Diergeneesmiddelen) inzage gekregen in de ingrediënten, deze bestudeerd en van die commissie heb ik toestemming gekregen om het te gaan verkopen! Zo is het ook gegaan in Engeland en Ierland.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

mooi is je website nu geworden! Een kleine opmerking, die mn man ook een keer naar zijn hoofd geslingerd kreeg toen hij zei dat hij klanten kreeg via mond op mond reclame:
    Mond op mond reclame, moet mond TOT mond reclame zijn, anders staan ze te zoenen

verder indrukwekkende foto's. ik hoop maar dat mijn paardje noot zoiets zal overkomen zeg!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

haha, zoiets
    Wel gezellig! Maarre ja, nee, uh... dat is een slordig foutje!

Dank voor dit inzicht....

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Het halve weekend aan de site gewerkt om de bestelpagina aan te passen aan de 21e eeuw .
    Ideal betalingen kunnen binnenkort ook gedaan worden, dus ik weet alweer wat ik volgend weekend doe .
    Eigenlijk erg leuk om te doen hoor!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten