Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 42

Topic: Equaide!!!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Equaide!!!

Na maanden van voorbereiden en wachten [size=99px]wachten [/size][size=99px]wachten[/size] is het dan eindelijk zover; Equaide mag in Nederland op de markt worden gebracht. Het is een uitwendig product ter bevordering van de wondgenezing, ik heb het effect ervan met eigen ogen mogen aanschouwen en het werkt echt fantastisch. Ik hoop dat jullie een keertje op de websitegaan kijken, en ik hoop ook dat jullie het niet nodig zullen hebben. Maar mócht het nodig zijn, dan kan je erop vertrouwen dat het voldoet aan de verwachting.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: Equaide!!!

Hmmm wat een vage site (en slécht zeg, je moet overal horizontaal scrollen!). Ik kan nergens vinden wat er in die Equiade zit! Wat zijn dan de werkzame stoffen die het tot zo'n wondermiddel maken?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Klinkt als een soort klei, maar ik heb ook lopen speuren naar de ingredienten, maar niet kunnen vinden...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Dat is een logische vraag, zeker voor ons nuchter hollanders . Helaas mogen we de ingredienten nog niet vrijgeven omdat ze in Amerika (waar het product is ontwikkeld) nog middenin de patentering en trademarking zitten. Het is inmiddels in 4 continenten met succes op de markt gebracht en in al die landen zijn de ingrediënten gecontroleerd door de verschillende controlerende instanties (in NL door het College ter Bevordering van geneesmiddelen) en veilig en werkzaam bevonden. Dus wat dat betreft kan ik jullie ook niet verder aan het geheim van de smid helpen! Maar dat het werkt weten we wél. Ik ken verder trouwens geen ander product waar een niet-goed-geld-terug garantie op zit!
    Wat betreft de lay-put van de site; het hangt ervan af welke schermresolutie je gebruikt, ik zie 'm wel in de volle breedte in het scherm. Van links naar rechts scrollen is behoorlijk irritant idd!

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

In hoeverre ben jij betrokken bij dit product, Lila?

En heb je het zelf ook ooit gebruikt voor je paard?

De layout van de .com site is wel beter gedaan, die kan ik in elk geval op minder dan de helft van mijn schermbreedte nog bekijken.

Nog Hollandser: wat kost het eigenlijk?
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Tja, ik ben niet te porren om een product te kopen waarvan ik niet weet wat erin zit. Ik vind het eigenlijk ook maar raar dat het zo op de markt gebracht mag worden? Als het om een mensenmiddel ging dan zou het wél verplicht zijn om de ingrediënten te vermelden... Nou ja kennelijk werkt het zo, maar ik zou toch echt eerst willen weten wat erin zit, voor ik het kocht.

Wat de site betreft: ik heb een 19" beeldscherm met een resolutie van 1152 x 864. Zou toch groot genoeg moeten zijn om een site goed weer te geven. Bovendien heb ik op mijn webdesign cursus geleerd dat je sites zo moet ontwerpen dat ze op verschillende resoluties en met verschillende browsers goed te zien zijn.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Klinkt idd als een wondermiddel!
    Wordt dit vrij verkrijgbaar? Dat zou ik best eng vinden.. de waarschuwing die in kleine letters vermeld wordt vind ik namelijk wel een hele belangrijke...wond gaat snel dicht dus kan alleen gebruikt worden op schone wonden omdat er anders grote kans is op abcesvorming.... Ik vraag dus me af of het handig is als iedereen dit in zijn stalkast heeft staan ....

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

[quote="nienke07"]K]

Wel gevaarlijk: op de amerikaanse/engelse site staat het volgende:

(als kenmerk van Equaide:
    #3 Healing both infected and superficial wounds in horses
    en daaronder:

It is important that you treat any infection first. Equaide will heal wounds extremely fast, and wounds may abscess if signs of significant infection are not treated ahead of time.

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

daarom zou ik er voor zijn om dergelijk product enkel via de DA verkrijgbaar te laten zijn....

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    (als kenmerk van Equaide:
    #3 Healing both infected and superficial wounds in horses
    Deze #3 staat niet geschreven als kenmerk van Equaide, Eveline, maar staat als nr.3 in een rijtje met doelen die met de ontwikkeling van Equaide gehaald moesten worden, en daar hoorde #3 bij. Dat het zowel werkzaam is op een wond die (past tense) geïnfecteerd is geweest (die staan nl. bekend om slechtere genezing) als bij een oppervlakkige wond.

Ja, het is vrij vergrkijgbaar en de waarschuwing dat eerst een infectie tot rust moet komen is meteen bij jullie duidelijk overgekomen, dus dat is prima.
    En ja, ik heb de werking ervan zelf gezien, niet bij één van mijn paarden, gelukkig zijn die nog "heel"... maar bij het paard van een vriendin. Die na acht weken Utrecht terug kwam met een wond die er nog lelijker uitzag dan dat ze erhéén ging. Een wond van een aantal weken oud, op een heel vervelende plek, de voorkant spronggewricht. De wond is nu heel mooi dicht, de huid eronder is gewoon soepel en daarmee is het been weer "functioneel" zoals dat heet; geen beperking van de bewegingen door strak littekenweefsel. Mijn broer heeft het op een slecht genezende wond van één van zijn paarden gebruikt en ook die wond is weer mooi genezen.

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

De waarschuwing is wel duidelijk voor ons als kritische lezers.. maar dat maakt nog niet dat een geinfecteerde wond voor iedereen herkenbaar is.... .. en dáár zit hem voor mij het bezwaar....
    Voor mezelf zou het een potje zijn wat ik best in mijn stalkast zou willen hebben.. ik geloof van mezelf wel dat ik kan vaststellen hoe de staat van een wond is.. maar ja.. pleeg hè...

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Ik sanp wat je bedoeld. Voordeel is dan dat het weliswaar vrij verkrijgbaar is ( je zou het nu ook kunnen bestellen vanuit de USA of GB zoals ik gedaan heb), maar in Nederland zal het het niet in de winkels komen te liggen. Ik ben de enige die het voor NL verkoopt en ik zal altijd vragen stellen aan iemand die het wil kopen. Over het ontstaan van de wond, hoe oud deze is, wat er al geprobeerd is, of de DA in consult is genomen en of de wond schoon is. Vind het heel erg belangrijk wat de eigen DA ervan vindt, en dat ze een behandeling ook met hem/haar overleggen.

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

O.K.!! Dat klinkt al beter! Het wordt dus geen 'supermarkt' product!
    En nu dan de hamvraag.. "wat kost een potje?" en hoelang is het houdbaar??

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Nee, het wordt zéker geen supermarkt of ruitershop product.
    De hamvraag....potje kost 40E. Dat is inclusief btw en verzendkosten (past niet door de brievenbus). Het is ruim een jaar houdbaar. Voor wat betreft het op voorraad nemen: in principe kan je het snel in huis kan hebben als de TPG doet wat ie belooft. Heb je een grotere stal en naar verhouding meer kans op ongelukjes, dan zou je het kunnen overwegen. Het is op waterbasis, en na verloop van tijd droogt het iets in (als dagelijks het potje even open gaat). Paar druppels water erbij, roeren en dan "doet" het het weer.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten