Ja, als je de moeite neemt om met de hand te wassen, gaat hij een stuk langer mee
Je kunt vast een foto opsturen naar: callippo@gmail.com (mijn mega-mailbox)
Ja, als je de moeite neemt om met de hand te wassen, gaat hij een stuk langer mee
Je kunt vast een foto opsturen naar: callippo@gmail.com (mijn mega-mailbox)
Wow, geweldig idee! Ik wil wel drie T-shirten. Zal effe vragen of ik er nog meer kan slijten...
Is het een idee om T-shirten met lange mouwen te gebruiken? Dat zit lekker in februari, lijkt me. Ga morgen direct op pad met het fototoestel!
Started!
Tshirt is voor OVER een trui, want alleen een Tshirt is te koud om mee rond te lopen op de equitana.
Als je foto's opstuurt, graag op formaat iets kleiner dan A5 en 300 pixels/inch, anders heb ik er zoveel werk aan om ze allemaal aan te passen.
Is er ook een soort standaard foto voor als je zelf niet 1 instuurt?
Borus heeft copyright op zn voorhoofdhij wil graag anoniem blijven in het buitenland
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Ja, als je zelf geen foto aanlevert, krijg je een shaffie-foto op je shirt.
Shaf wil wel graag beroemd worden in het buitenland hoor![]()
Hey Eveline, je kunt ook op http://www.shirtshop.nl kijken. Daar kun je je eigen shirts/ truien laten ontwerpen (tekst en plaatjes via de computer erop zetten online). Ik had alleen een sweater gedaan kostte ongeveer 25 euro. Shirts goedkoper.
just a suggestion
groetjes Rachelle
Mja, maar dat is wel errug duur.
Het kost nu ongeveer 4 euro per shirtje, waarvan ik de helft sponsor en ieder die een shirtje wil, de andere 2 euro betaalt.
Maar ok, als je echt mooie kwaliteit shirtjes wil dan kun je het beter professioneel laten drukken he.
Evelien, ik heb foto's gemaakt. Maakt het uit of de ze horizontaal of verticaal zijn? En in welk formaat wil je ze hebben(hoeveel bij hoeveel pixels)?
Zelfde vragen eigenlijk. Ik geloof dat je iets van een A5 formaat wilde of zoiets, maar ik heb niet zo'n leuk foto bewerkingsprogramma en doe het dus via paint. Weet niet hoe ik dan het goede formaat krijg.Oorspronkelijk Geplaatst door Nicolien
ride like the wind
OK, doe de foto's maar zo groot mogelijk!!!
Aantal MB maakt mij niet uit, maar voor een leuke print heb je toch wel een A5 formaat met 300 pixels/inch nodig. Staand of liggend maakt ook niet uit.
Het mooiste is wel als je de achtergrond van de foto vast kunt weghalen, of wazig maakt oid.
In paint gewoon max. formaat houden Mandy.
Ik kan alle formaten openen met fotosjop, maar liever geen bitmaps (bmp) ivm grote formaat.
Evelien, had je mijn foto ontvangen?
Superleuke inzending van Sarleen:
Als jullie ook nog inspiratie hebben om je foto aan te passen, dan kan dat hoor!
Iets uitknippen, naam erboven, maak er wat moois van!
Zolang het binnen 15x20 cm of 20x15 cm blijft, is het prima.
Het gaat pas over een paar dagen definitief geprint worden, dus leef je uit![]()
hoi, ik ga ook naar equitana en zou graag zo'n shirt willen, stuur de foto nog naar je op.
groetjes bianca
i love amigotje!!!
Hee ik kon het forum niet meer vinden.. Maar ik heb hem gevonden
Ik wil ook wel graag zo'n shirt, alleen ik ga ook niet naar Equitana, maar ik kan wel bij mij thuis sponsoren
Wel graag met mijn eigen paard erop, wil ook wel wat meer betalen als uitzondering?
Zal het shirt ook aan doen als ik naar andere evenementen ga!
Moet alleen eerst nog een mooie foto maken
Maar zou je dat willen doen of niet?
En hoe duur word het dan?
(L) Robinn..
Als je naar de datum kijkt, kun je zien dat dit allang geweest is![]()
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Bladwijzers