Hoi allemaal , Rena is deze maand verhuist naar een fijn weiland met stalgebouwtje , ze kan nu dag en nacht buiten rondlopen op wei / zand / erfje waar ze kan schuilen onder de overkapping van het stalgebouwtje waar ook water staat en 2 hooiruiven hangen. Er staan een jong paard 9even groot als Rena ongeveer) en een welsh ruintje bij , leuk stel is het zo , echt iets voor Rena dit plekje , lekker rustig en paar honderd meter van mijn huis , lekker zelf aanklooien![]()
Heb de afgelopen weken veel poep geruimd , onkruid getrokken , aan omheining gerommeld en alles veilig e.d zitten maken , bezig met licht en schrikdraad op zonne-energie , badkuip als waterbak , enz.
Er loopt een simpel stoeptegel-paadje vanaf het erfje aan de zijkant door de voorste wei , tot aan de achterste wei. Was voor een groot deel overgroeid met veel grond en gras , heb dat eraf staan steken *zoekt zere rug smiley* en het ligt er op zich best fijn bij.
Behalve het voorste stuk , daar liggen toch wel wat tegels flink scheef en je glijdt echt steeds bijna op je bek als je daar loopt![]()
Paarden lopen er natuurlijk allemaal modder overheen en het is spekglad....
Ik wil daar dus graag iets aan doen voordat er iets of iemand een enorme kledder op maakt![]()
Ik zit zelf te denken aan iets van een rubber mat ofzo , zo'n gewoven paneel met gaten erin dat de grond verstevigd , stevig is zodat er geen kuilen in kunnen komen van verzakte tegels , en slipvast is.
Weten jullie een materiaal dat makkelijk verkrijgbaar is wat hiervoor goed bruikbaar zou zijn ?
Dus om een paadje aan te leggen van een meter breed , dat je simpelweg op kleigrond kunt leggen en waar je onder alle omstandigheden zonder natte wegzakkende voeten overheen kunt lopen zonder slipgevaar ?
Waar geen verzakkingen in komen omdat het aan elkaar te leggen stevige grote platen zijn ? Of zoiets....?![]()
Bladwijzers