-
Forum Meubilair
Re: deken nodig????
De Amigo bevalt mij erg goed, omdat hij fantastisch om Lodash ligt en blijft liggen, terwijl er gelukkig geen beensingels aan zitten. Het lijkt een redelijk vormeloze lap, maar hij blijft gewoon precies liggen waar hij ligt, ondanks rennen, rollen, wat dan ook.

May the horse be with you!
-
Forum Meubilair
Re: deken nodig????
Ik heb ook eens gekeken op de manège waar cassandra nu staat. Nuja daar staan de paarden met gevoerde staldekens omdat ze geschoren zijn.
Heb die van lamicell bekeken, leek me vrij stevig, de singels blijven ook goed zitten als het paard gaat liggen of rollen.
Dan heb 'k er nog eentje gezien van harry's horse, leek me ook wel een deftig deken. Singels bleven ook goed zitten en zag er ook vrij stevig uit.
En dan heb 'k nog eentje gezien van bucas, maar die was stuk... Het meisje dat het paard reed vertelde dat ze die deken al een jaar of 5 had en dat haar paard elk ander deken al aan flarden gescheurd had. Die van bucas zag er ook niet echt fraai meer uit... zo was er een stuk uit aan linkerkant van de borst en heeft ze er zelf de sluitingen aan de borst terug op gezet. Maar om zo'n deken 5 jaar te hebben met zo'n vernielzuchtig paard vond 'k het er nog vrij goed uitzien....
'k ga eens rondkijken voor een bucas regendeken waarschijnlijk. Het zal me wel iets meer kosten, maar dan gaat het ook lang mee en je weet nooit waarvoor 'k het nog kan nodig hebben in de toekomst
Forum Rechten