Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Hoe beginnen met Parelli o.i.d.

Hoe beginnen met Parelli o.i.d.

Hallo allemaal,

Ik zou graag Parelli willen doen. Maar aangezien ik student ben en mijn hypotheek dus echt voor gaat, heb ik geen geld om Parelli level 1 te kopen voor zoveel geld.

Hoe zou ik nou toch met Parelli kunnen beginnen. Ik heb wel het boek "Grondwerk" van Inge Teblick, maar hier is geen duidelijke opbouw in te bekennen. Ik vind het wel een erg leuk boek trouwens.

Hebben jullie tips om mee te beginnen of tips om aan een goedkoop Parellipakket te komen?

Alvast bedankt.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: Hoe beginnen met Parelli o.i.d.

Er zijn regelmatig tweedehands Parellipakketten te koop. Soms via dit forum, soms via Marktplaats, soms via eBay. Gewoon even goed rondkijken dus!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Je kunt ook eens kijken op ww.equisense.nl dat is 'onze' nieuwe NH methode waar ook een stap-voor-stap opbouw in zit met oefeningen die op elkaar aansluiten.

Vraag me trouwens af hoe je als student al een hypotheek kunt betalen...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Je kunt ook eens kijken op ww.equisense.nl dat is 'onze' nieuwe NH methode waar ook een stap-voor-stap opbouw in zit met oefeningen die op elkaar aansluiten.

Vraag me trouwens af hoe je als student al een hypotheek kunt betalen...
    Zou je me uit willen leggen hoe dat in mekaar zit, de methode van equisense. Ik vind het op de website niet helemaal duidelijk. En parelli heb ik een keer ingezien van iemand die het pakket had.

En ik had al een huis en toen ging ik studeren. Vriendje ging iets meer verdienen, anders had ik niet kunnen gaan studeren. Maar ik heb dus niet zo heel veel geld.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

De methode is opgebouwd uit 10 theorie-lessen met een bijbehorende praktijk-oefening. Alle lessen staan op een DVD die op de computer werkt. Het is dus geen 'video', maar een interactief programma met tekst, foto's en korte filmpjes om te bekijken.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Bladwijzers

Forum Rechten