Ik krijg steeds sterker het vermoeden dat Cantaor super dominant is tegen over mensen. Nu waren de vorige eigenaren naar wat ik gehoord en gezien heb ook niet heel erg consequent, maar volgens mij donderde hij gewoon over ze heen.
Dit vermoeden kreeg ik toen we gingen pareliën. Ik wou de circling game doen, maar hij draaide iedere keer naar me toe. Tja en als je zoiets bedenkt ga je natuurlijk ook even terug kijken naar hoe hij aan het begin reageerde, maar het probleem is toen reageerde hij helemaal niet. Ik en mijn buurvrouw dachten toen dat hij het gewoon niet begreep, en toen ben ik deels zonder touw de 7 games gaan oefenen en dat ging wel een stukje beter. Maar nu begint hij dus met naar je toe te draaien. Verder kijkt hij altijd naar buiten, eerst dacht ik die is gewoon stijf, maar nu vind ik het er meer op lijken of hij het liefst de lakens uitdeelt. Maar dat is ook weer niet de bedoeling.
Wat kan ik doen? Hoe kan ik op een vriendelijke maar duidelijke en consequente manier duidelijk maken wat wél en wat nÃ*et de bedoeling is?
Bladwijzers