Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 61 tot 64 van de 64

Topic: level 3 cursus 8-9-10 december

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: level 3 cursus 8-9-10 december

Ik kan wel vertellen wat ik gezien heb hoor ik ga alleen geen uitleg geven (ook niet prive) over dingen die jij zelf ook niet gezien hebt, dan kun je beter bij een cursus gaan kijken of meedoen.

Er waren slechts 3 deelnemers, waarvan er volgens mij maar 1 zn L2 in zn zak had (letterlijk, hihihi) en ze deden 's ochtends eerst grondwerk, zoals 'follow a feel' met leaden via de lip, maar dan zonder vast te pakken en ook voorwaarts aan de voorbenen. Heb wel weer mooi kunnen zien hoe je je paard kan leren dat hij ook echt op het touwtje voorwaarts moet en niet getruukt op jouw lichaamstaal. Daarna gingen ze impulsion tijdens het sideways behandelen (dus paard net zo snel sideways als jij aangeeft en niet sneller of langzamer) en kregen we als tip voor het sideways, zodat de neus niet naar je toe getrokken wordt.

Vervolgens werd er gereden, 3 verschillende mensen dus 3 verschillende oefeningen. De ene was al bezig met bit en vooral 'voorwaarts neerwaarts' op parelli-manier en de ander meer met andere impulsion-oefeningen (sideways/backwards). Wel mooi om te zien dat daarbij de focus van de ruiter erg belangrijk is.

's middags gingen ze oefeningen doen in het zandgat, o.a. overgangen oefenen op een cirkel met pionnen.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Roadracer
    Hier nog iemand Heb 1x een L1 cursus bijgewoond als toeschouwer en toen ook al een toespraak gekregen Je bent dus kennelijk niet de enige die daar gek op is! Hoor wel graag wat je allemaal gezien/geleerd/niet geleerd hebt etc.
    huh, waarom jij dan?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Je hebt pm
    Always Look on the Bright Side of Life!!!

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Zeg Roadracer, nou ben ik ook wel benieuwd naar waarom jij dan een preek kreeg!

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

Bladwijzers

Forum Rechten