jullie gaan toch op zondag?
Ik heb zondag al een afspraak staan, sanne en olga komen bij tas kijken, dus dan kan ik niet, helaas..
naja, volgende keer beter![]()
jullie gaan toch op zondag?
Ik heb zondag al een afspraak staan, sanne en olga komen bij tas kijken, dus dan kan ik niet, helaas..
naja, volgende keer beter![]()
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Ik ga een uitrust weekend houden.
Hopelijk voor de cursisten valt het mee met het weer in Lunteren.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ja we gaan zondag.
Jammer Sanne, dat je dan niet kunt!
OK, marja, fijn dat je me kunt ophalen!!
Ik weet niet precies hoe lang het rijden is, maar schat ongeveer een half uur. Eddy zei dat het tussen 9 en half 10 begon he?
Als we nu om half 9 bij mij wegrijden, dan zijn we zeker op tijd.
Ik heb overigens niet vooraf 'gereserveerd' voor het kijken, maar dat zal wel goed zijn toch?
Lijkt me niet dat Eddy het een probleem vindt als er onverwacht een extra toeschouwer komt. Ik heb ook slechts aangegeven dat ik misschien kom.
Is goed, dan ben ik morgen om half 9 bij jou!
(Heb je trouwens inmiddels alweer sticks klaar??? Dan zou je die morgen mooi mee kunnen geven...)
Ben toch niet gegaan vandaag - Heb besloten om te gaan sparen voor een L2 cursus, omdat ik denk dat ik daar voor mezelf wat meer aan heb.
Ben wel heeeeel benieuwd naar wat jullie er van vonden!!!
Always Look on the Bright Side of Life!!!
Het niveau lag wat lager dan ik had verwacht; ik heb niet zo heel veel L3 dingen gezien. Dat viel dus een beetje tegen. Jammer ook dat er 's middags niet zo lang les werd gegeven. Dit was de derde cursusdag en iedereen was kennelijk moe en vond het wel genoeg zo...
Desondanks heb ik toch wel weer wat tips meegenomen.![]()
Klinkt als niet echt veel gemist. Mijn lief wilde wel mee naar de paardjes en dat is VEEEL leuker dan naar een clinic staan kijken
Dus ik was er nie.
May the horse be with you!
Oeh, maar we hebben wel Level 4 dingen gezien, he Marja
Ik vond het erg gezellig met zn tweetjes naar de cursus kijken en ik merk dat ik mezelf toch weer gelukkig mag prijzen met een toch wel redelijke 'open mind' ondertussen![]()
Tell me more tell me more!
Wat voor level 4 dingen?
Hoe open mind versus wat dan vertel nou toch!
Nee, ik heb een ernstige toespraak gekregen van Eddy, waarvan ik zo geschrokken ben dat ik nu nergens meer de naam van P****** gebruik en geen oefeningen meer ga uitleggen, hihihi.
(private overigens nog wel hoor)
Ik heb wel een geweldige foto van een exuberante Lorraine:
Begrijp ik het goed? Word het woor P****** vanaf nu vervangen hier?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
![]()
Indrukwekkende foto trouwens!![]()
Je hebt wel een abonnement onderhand he, op ernstige toespraken?
Enneh ach waarom zou je de P-word gebruiken?
Wimmen en Irwinnen zijn nog niet legally protected, toch?
Not just yet![]()
Wow wat een prachtige foto. Zou je mij dan een pb willen sturen met wat je allemaal gezien hebt en wat je aan grondwerk kunt uitleggen? Plus waarom je de naam niet meer mag gebruiken. I'm very curious![]()
Hier nog iemandOorspronkelijk Geplaatst door Adriana
Heb 1x een L1 cursus bijgewoond als toeschouwer en toen ook al een toespraak gekregen
Je bent dus kennelijk niet de enige die daar gek op is! Hoor wel graag wat je allemaal gezien/geleerd/niet geleerd hebt etc.
Always Look on the Bright Side of Life!!!
Bladwijzers