Wat goed dat je gewoon niet plipt omdat je paard er niet aan toe is.
En, Eveline, er staat een tweedehands pagaso op marktplaats
Wat goed dat je gewoon niet plipt omdat je paard er niet aan toe is.
En, Eveline, er staat een tweedehands pagaso op marktplaats
Ja, ik zag hem staanmaar da's een 18 inch en volgens mij is dat toch echt te lang voor Shaf (of die van Els moest ook 18 inch geweest zijn, maar kan me dat niet voorstellen)
ik heb vroeger nog zo een gel pad gehad, verkocht sinds ik overgestapt ben naar western.
400euro? ofwel een duur merk ofwel opgeslaan,
toen ik het mijne kocht was dit aan 250euro, toen nog in belgische frank, het is bewezen dat het allemaal duurder is geworden in de euro.
ik was er wel heel tevreden af, zeer goed voor het paard zijn rug en schokobserberend,
zouden ze voor manegepaarden mogen aanschaffen en moeten verplichten...
Een Plip is geen gel pad hoor![]()
Met een Plip kun je de drukverdeling van het zadel meten, dus kijken of het zadel wel goed past![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
eveline kan je mij je adres even pb-en?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik word hier gepasseerdOorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
![]()
had jij de plip ook gevraagd? ff terug lezen.
o sorry hester ik zie het al! sorry!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Gaat wel heel erg langzaam zo, als er pas na een maand een reactie komt op een vraag...
Wil je hem naar mij sturen?Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
Stuur ik hem door naar Eveline.
Ik laat ook weer even van me horen. Binnen niet al te lange tijd wil ik 'm ook wel weer 'n keer gebruiken. 'K hoor 't graag als de mensen die nu wilen testen klaar zijn.![]()
pb je adres maar even hester
Bij wie is de pad nu, en wie willen er allemaal nog testen?
'K ga misschien een startrekk testen, wanneer zou dat kunnen?
Ik wil de pad ook best gewoon één dagje, hoef hem niet een hele week, en 'k wil 'm ook best komen halen en brengen als degene bij wie de pad nu is ov-bereikbaar is![]()
Combi met de zadelruil wellicht?Oorspronkelijk Geplaatst door shetfan
Allo, allo... ik zou graag een keertje de plip willen.
Is er een lijstje van gegadigden vóór mij?
De PLIP is nu naar mij toegestuurd (ligt wrs in Enschede op het postkantoor) en volgens mij staat Shetfan na mij op de lijst. Maar het zou misschien ook wel handig zijn als ik hem over 2 weken meeneem met Anna als zij les gaat geven, want dan komen we ook bij jou langs he![]()
Bladwijzers