ik wil wel graag! ik kan misschien volgende week een zadel testen bij netam! dus ik wil graag![]()
ik wil wel graag! ik kan misschien volgende week een zadel testen bij netam! dus ik wil graag![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
waren evi en ik niet eerst, voor dinka? *(nogmaals...)
Eveline wou em graag hebben voor ze naar frankrijk vertrok op 10 sept.
Ik wil hem later liever hebben, aangezien ik nu even niet rijd.
Volgens mij was JIJ eerder San.. maar eh.. ging jij niet op vakantie vandaag dan??
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik had de PLIP graag 2 dagen gehad in begin september (zegmaar: komende dinsdag en woensdag) omdat ik heel graag voor Frankrijk mijn eigen zadel en evt. nog 1 testzadel wil controleren.
Volgens de planning (plip 1 week bij nienke en 1 week bij Koe) had dat goed uitgekomen...
Ik kan hem dan woensdagmiddag doorsturen naar Koe. Zo kan zij hem een weekje testen en rond de 11e weer terugsturen naar Nienke. Ligt hij niet werkeloos bij haar.
zou jij hem dan meteen woensdag op de post kunnen doen eveline? dan heb ik hem hoop ik donderdag en dan kan ik het zadel 1 dag testenmaar goed beter iets dan niets
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Oh, dat is ook wel krap voor jou... Van wanneer tot wanneer heb je het testzadel? Anders kunnen wij namelijk ook wel andersom![]()
als het door gaat (dat hoop ik vandaag te horen) haal ik het zadel zaterdag op...
hmmm het blijft net zo krap als we wisselen...
Oh, ik zie alweer dat ik deze hele pagina gemist heb in mn eeste reactie
Dinka: als jij nu eerst test en de plip op dinsdagmiddag verstuurt naar mij, dan kun je wat meer dagen testen, nietwaar? Ik probeer dan wel woensdag ermee te rijden, dan kan hij donderdag weer terug naar Nienke.
Ik wil niet lullig doen.. maar ga het toch doen..
Evi.. heb jij het huurgeld (20 euro) al overgemaakt?
Ik vind heel eerlijk gezegd namelijk dat dat maar eerst moet voordat jij voor de zoveelste keer de plip krijgt.![]()
hmm ik heb hem liever vrijdag want dan kan ik een buitenrit maken met evenaar samen en dan heb ik hem tenminste goed geplipt....
Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Erg eens![]()
Nee, niet overgemaakt, gedetailleerde reactie gestuurd per PB.
..en een pb terug,
waar bij ik overigens op het standpunt blijf, dat we 20,- huur afgesproken hebben EN afgesproken hebben dat er tussentijds geen ' onkostenvergoeding' zou plaatsvinden, maar aan het einde van het jaar EVENTUEEL een verrekening uit de EVENTUELE opbrengst van verhuur...
Ik heb het al eerder gezegd.. ik snap het gesteggel over dit geld niet... afspraak is toch afspraak? ACHTERAF daar op terugkomen en niet willen afdragen, daar 'dupeer' je alle PLIPbezitters dus mee.. die hebben namelijk ook gewoon onkosten gemaakt voor verzending, bij elkaar langsbrengen etc...
Overigens moet me ook even van het hart, dat ik het buitengewoon vervelend vind dat Hester en ik de enige zijn die dit onderwerp openlijk aansnijden... Het kan natuurlijk zo zijn dat het de rest NIET kan schelen.. dan lijkt me dat wellicht ook handig om even te melden,... Stop ik er bij deze ook mee om me druk te maken, weet ik waar ik aan toe ben en scheelt het mij wat 'frustratie' ....
Weetje, het gaat mij ook helemaal niet over het geld. Ik weet ook niet meer goed hoe het komt, maar ik ben (maanden terug) enorm geĂŻrriteerd geraakt door het gedoe rondom het huren vorige keer en de situatie toen.
Nouja, het is het ook allemaal niet waard om daar ruzie over te gaan maken. Ik heb het geld nu overgemaakt naar Hester, de volledige 20 euro dus. Ik hoop dat ik de PLIP nu nog wel voor Frankrijk kan testen, want ik heb hem pas 1x eerder gehad en dat was in december vorig jaar.
Fijn Evi!
Zijn Koe en jij er nu al uit aan wie ik de PLIP nu op moet sturen dan? Laat ff weten, dan kan ie morgen op de bus!
Bladwijzers