Ik wil ook dolgraag de plip weer een keer lenen. Kan nu eindelijk behoorlijk draven en lijk wat problemen te hebben met mn zadel. Dus GRAAG sta ik ook op de wachtlijst.
Ik wil ook dolgraag de plip weer een keer lenen. Kan nu eindelijk behoorlijk draven en lijk wat problemen te hebben met mn zadel. Dus GRAAG sta ik ook op de wachtlijst.
ik wil ook graag op de wachtlijft![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Dat zou heel gaaf zijn....zat idd te denken aan een ST maar dan de Espaniol en ik heb een test Barefoot London aangevraagd....Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ingekomen bericht:
Helaas heeft de PLIP nóg een beschadiging opgelopen. Er was al een scheurtje, waar we eigenlijk geen last van hadden.
Nu heeft hij bij Sanne, die er ECHT heel zuinig en voorzichtig mee omgegaan is, nóg een beschadiging opgelopen.
De klei kan er aan de zijkant uit lopen. Dit moet met tape afgeplakt worden. Echter ,de tape zal gaan verschuiven tijdens gebruik, en zal steeds opnieuw opgeplakt moeten worden.
Het lijkt erop dat de PLIP nu echt zijn beste tijd heeft gehad.
Ik hoop maar dat de wachtlijst nog afgehandeld kan worden....
PLIP gaat nu igg naar Karianne toe.
Wow! Da's een fikse tegenvaller. Kan het niet geseald worden?
Ik meld me ook even. Ik vind het echt heel rot dat de PLIP een beschadiging heeft opgelopen. Het was al met al geen gelukkige dag.. Er zit een klein scheurtje precies langs de plastic "naad". Slijtage denk ik. Het is echt een kaarsrecht scheurtje en door de plaats waar het zit, denk ik dat het wel te maken zou moeten zijn. Maar hoe? Zoals het er uit ziet had ik haast de neiging naald en draad te pakken...
Met Wonderlas? Dat kan je kopen in de tentenwinkel en ik plak er de waterdichte Rambodekens mee. Dat smelt het plastic en maakt een stevige en nieuwe naad.
Dat klinkt als een plan! Fijn toch al die mensen die elk weer wat weten
owow, dan was het wel een duur pliptestje, 32 euro... Hopelijk haalt hij het nog effe
Dat is een goed idee!Oorspronkelijk Geplaatst door lila
Heb ik nog liggen!
Dat wonderlas lijkt me goed spul!
Het klinkt inderdaad als slijtage, maar eerlijk gezegd vind ik het best snel gaan. Ja deze plip is in het begin wat intensiever gebruikt, maar iemand als Wim leent die van hem toch ook veel uit?
Zou hij er geen last van hebben?
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
jeetje das balen... maar inderdaad die plip die op de nh dag is gebruikt die wordt nog intensiver gebruikt.... ik hoop dat hij nog gemaakt kan worden!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ja, en die zag er bij Trea´s test toen al beroerd uit.Oorspronkelijk Geplaatst door dekoezegtboe
van zo dichtbij heb ik hem toen ook neit gezien![]()
Aaaah, dat heb ik weer!
Ik heb jullie PLIP voorzien van een nieuwe deegrol. Alleen toen ik ging deedgrollen kwam er wat klei uit.De stiksels aan de linkerkant zijn het volgens mij stilaan aan het begeven.
Ik heb er gelijk wat foto's van gemaakt.
zo heb je een idee van waar ongeveer. (ff op de foto's klikken om hem helemaal te zien)
ingezoomd
het zijn dus twee stukjes die losgelaten hebben
Dit is het tweede stukje. En voor een indicatie van de grootte, dat is mijn wijsvinger.
Voorlopig heb ik hem zo even gerepareerd.
Ik denk dat ik maar even niet ga plippen. Misschien kan ik best wachten tot Hester me de reparatie tape heeft opgestuurd.
Ik PB je men adres even door Hester.
Bladwijzers