Is Han trouwens de enige op de lijst die nog niet geweest is?
Han is volgens mij nu aan het werk.. die zwerft vast vanavond hier wel rond... als ik straks thuis ben (waar ik haar gsm nummer heb) probeer ik haar wel ff te bellen!
Is Han trouwens de enige op de lijst die nog niet geweest is?
Han is volgens mij nu aan het werk.. die zwerft vast vanavond hier wel rond... als ik straks thuis ben (waar ik haar gsm nummer heb) probeer ik haar wel ff te bellen!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik ben er weer, was ff de ghost aan het testen...![]()
Ja , ik had niet echt aan de PLIP gedacht (), Bedankt dus Nienke, maar ik zou hem eigelijk wel willen testen met de ghost. Als niemand daar bezwaar tegen heeft, want ik heb hem al wel gehad bij Unieko.
Ik kan hem ook meenemen naar Belgie, en Hester als je het niet erg vindt dat ik morgenavond laat kom wil ik hem morgen ook wel ophalen.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Kom maar langs.Oorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
Ik PB je nog even voor adres en foon.![]()
oeps, ik was iets te enthausiast, lees net het topic door en daar staat toch echt dat Nicky hem ook wel wil.
Nicky je hebt pb.
Hanneke, dat is prima! Ik had er eigenlijk nog niet op gerekend dat ie al zo snel zou komen, dus ik wacht liever nog even.
Dan wil ik hem graag een keer als Myra`s rug weer goed is en ik een testzadel heb.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Ik ben net terug van Hester, en ben de PLIP niet vergeten![]()
Waar gaat hij na mij heen?, ik kan hem zaterdag op de bus doen, kan hem ook zondag meenemen naar Belgie en hem daar aan iemand geven.
Hmm, ik weet niet of ik hem kan testen... Vrijdag komt de chiro (was ik alweer bijna vergeten) en dan weer een weekje niet rijden. Dan is het nog maar een paar dagen voor ik naar Dld vertrek, waar ik toch geen echte ritten zal gaan maken...
Dusse, van mij mag hij wel naar iemand anders![]()
Voor mij mag het ook nog een hele tijd duren. Eerst die rug fiksen![]()
May the horse be with you!
Nou... stuur hem dan maar op naar mij
Brengen (en een bosrit maken op Enya) mag ook.. uiteraard
Vandaag de Ghost en PLIP getest.
Ik schrok toch wel van het resultaat, de klei was echt wel weg op sommige plekken:
[img] http://www.mijnalbum.nl/Foto-GT7MCKUQ.jpg [/img]
Nu ben ik aan het twijfelen om de PLIP te testen met de bbp, om het verschil te zien.
[size=99px]edit: 3 x geprobeerd om de foto zichtbaar te maken, zonder resultaat, sorry dan maar [/size]
oei, ziet d'r iid niet zo best uit.
Wat voor zadel heb je?
ehm..Oorspronkelijk Geplaatst door shetfan
Vandaag de Ghost en PLIP getest![]()
vind em ook ERG licht hoor.. en ook niet regelmatig... links nog lichter dan rechts..
Je houdt em wel tegen het licht.. dat kan iets vertekenen.. maar dat scheve.. mmm... nee.. dat beeld zou het niet moeten geven...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
[quote]Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
ooooow, errug! Laten we het maar op de examenstress houden![]()
Vooral die hoge plek, zat bijna helemaal geen klei meer in.
Het scheve zou kunnen komen omdat de voorkan van de plip iets over elkaar zat, want anders zat de acterkant niet goed tegen elkaar aan.
Hmmmmmm niet erg bevredigend Hanneke. De ghost wordt het dus niet neem ik aan?![]()
Bladwijzers