Mijn nieuwe zadel is even op de lange baan geschoven.....Ester gaat voor dus voorlopig weer sparen en niet te veel rijden meer grondwerkOorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
![]()
Mijn nieuwe zadel is even op de lange baan geschoven.....Ester gaat voor dus voorlopig weer sparen en niet te veel rijden meer grondwerkOorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik zou de plip graag willen binnenkort, wanneer zou dat kunnen?
Ik wil graag de barefoot london en startrekk dressuur gaan testen. Het nieuwe model van de barefoot heeft ingebouwde inlages en het nieuwe model van de startrekk schijnt heel goed te zijn.
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
ik wil de plip ook wel graag maar dan ga ik eerst even wat test zadels bestellen![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ik heb mijn nieuwe pegaso binnen en zou wel weer willen plippen.
Bij wie is de plip nu?
Wie staat er nog allemaal op het lijstje (waar is het lijstje trouwens.. kan het niet vinden..)
Kunnen we niet een soort van kalender maken, waarop mensen zichzelf intekenen want ik vind het nogal onoverzichtelijk zo. Ik lees wel berichten van; "ik wil hem in de eerst week van mei" of "ik wil hem wel een keer", maar dat is niet te onthouden..
Hij is bij mij.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
AS vrijdag ga ik alweer weg naar Frankrijk, dus voor die tijd is het het handigst om weer van eigenaar te wisselen.
Het liefst laat ik hem ophalen, ik hou niet van autorijden. Naar Hanneke of Nicky wil ik wel rijden. Nicky ben ik zo.
Nogmaals: graag de eerste week van juni (3-8juni) voor mij, omdat ik daarna een week naar Duitsland ga en hoop dat Shaf zn rug nu al iets rechter is. Zou dat graag testen mbv de Plip.
Nicky zo snel mogelijk,
Eveline
Ikke???
of zat er nog iemand tussen?
Nicky zo snel mogelijk,
Eveline
Ikke???
Ikke na Trea ooit dan een keer![]()
May the horse be with you!
Nicky,
Kan ik hem dinsdag avond brengen?
Shit, ik zit even niet op te letten. Myra kan de komende weken nog niet worden bereden, vanwege de val in de trailer. Als je hem brengt kan ik hem wel heel snel naar Eveline brengen, want die zie ik in België (toch?). Oh en dan kan ik de indruk van Fjölnir`s zadel testen natuurlijk...ja graag dan toch!Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Sorrie voor de vaagheid, het is nog vroeg hè![]()
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Ja, ik ben in Belgie. Komt mij goed uit als we hem daar kunnen uitwisselen![]()
daarna zou ik hem wel weer een keertje willen lenen eigenlijk.
Dat wil ik wel, maar vergeten we Hanneke nu niet????Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
Anders breng ik hem morgne naar jou.
Hanneke heeft als het goed is op dit moment een testzadel in huis.. dusss...![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Aha! En daar is tie nog niet geweest, dus eigenlijk vind ik dat Han voorrang heeft!Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Kun je hem dinsdag heel toevallig halen![]()
Bladwijzers