Ik vind het wel een heel leuk initiatief en sta verbaasd hoe snel hier alles geregeld wordt. Ik zal het inderdaad onthouden dat hij gehuurd kan worden.
Ik vind het wel een heel leuk initiatief en sta verbaasd hoe snel hier alles geregeld wordt. Ik zal het inderdaad onthouden dat hij gehuurd kan worden.
Leuk dat jullie er 1 gaan kopen !
Mocht er toch nog ruimte zijn voor een 10e mede-koper dan wil ik me wel aanmelden , ik heb ook geen haast maar wil hem wel eens proberen 2x per jaar ofzo.
Heb al eens overwogen om hem zelf aan te schaffen maar dan ligt dat ding hier maar te niksen , daar heb ik al zat "rommel" van , vind ik ook zonde![]()
Ik ben wel vóór een 10e eigenaar hoor.Oorspronkelijk Geplaatst door Bianca vm
![]()
Tien is een mooi rond getal.
Deelt wel makkelijker![]()
May the horse be with you!
Heb er moeite mee dat iemand die bedrijfsmatig bezig is met zadels, zich aansluit bij een collectief.
Geeft alleen maar verwarring.![]()
Ik was misschien wel erg voorbarig. Ik weet niet of het misschien beter is om de pad te houden onder "bekenden". Ik bedoel.. de rest van de eigenaren zijn bevriend met elkaar, meeten regelmatig. Het is en blijft een rete-duur ding
Sja dit klinkt ook weer stom zeg![]()
Nou ja.. stemmen maar?
zie mijn eerdere bericht.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
![]()
Ja, gelijk gepost.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, en herzie mijn eerdere mening.
Stem dus tegen.
Huh, beroepsmatig?
Maarreh ik had wel dezelfde aarzeling: we kennen elkaar allemaal zo'n beetje. En dat is wel fijn. Dus liever dan maar met de huidige 9, tenzij nog een 'bekende' zich aansluit.
May the horse be with you!
Helemaal mee eens!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
O ik dacht dat de groep al gesloten was, maar zie dat ik toch nog een poging kan wagen.
Dus bij deze: zou ik er bij mogen?
Al ken ik niet iedereen, en ik begrijp jullie bezwaren over "vreemde" goed.
Ik hoor het wel,
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Maakt mij niet uit hoor , ik bied het maar aan![]()
Het topic staat er nu al lang genoeg en er is dus zat tijd geweest om op te reageren.
Ik ben voor het eerder genoemde definitieve groepje van 9 mensen, want meer mensen is ook langere wachttijd...
Bianca: je kunt hem altijd een keertje huren (en ik zou best een keer met pad naar jou toe willen komen)
en datzelfde geldt ook voor Hanneke.
Dat is jammer maar dan wordt het id huren.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Ik ben voor Hanneke, want dat betekent lagere kosten.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Bladwijzers