Kan je Dinka niet gewoon even bellen? Dat lijkt me toch het handigste?
Kan je Dinka niet gewoon even bellen? Dat lijkt me toch het handigste?
hoi, ben even uit bed gekomen... en lees een hoop gedoe... ik zal even uitleggen. ik kan maandag AS pas weer op netam rijden... maar nu blijkt dat ik het test zadel nog niet heb dandus doe eerst meer naar Evi... dan krijg ik hem wel van haar op de NH dag.
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Mooi! Opgehelderd!! Ik stuur em naar Evi en jullie wisselen op de NH dag... Ik hoef hem ip pas terug als de huurder terug is van vakantie en ik met haar kan afsperken of/wanneer ze wil testen!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Mooi, opgelost!
ja ik heb nu ook een test zadel na de NH dag dus dat komt mooi uit![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
OK, prima
Zou je de PLIP naar het postkantoor-agentschap in Hollandscheveld kunnen sturen? Ik weet niet wanneer ik waar ben en kan de postbode in Enschede niet vertrouwen (die leveren soms gewoon niet af en vergeten een notificatie achter te laten, zie vorige keer pliptesten).
Adres:
Plus Otten
Het Hoekje 11 -13
7913 BA Hollandscheveld
Kan alleen ff de info over deze service niet vinden op de site van tntpost, er was ergens info over het versturen naar een ophaal-locatie ipv naar een huisadres.
Sgoed![]()
Zal de postmevrouw bij ons wel weten .. hoe en wat...
Hij gaat maandag op de bus!
Dinka, heb jij de Plip?
ik heb de plip... alleen nog niets geplipt... want de mensen die het zadel zouden opsturen hebben geen tijdik hoop dat ik hem nog even kan houden.
Beetje oud topic ondertussen, maar is de PLIP nog te huren voor niet eigenaren? Of waar kan je zo'n ding aanschaffen?
"The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli
De PLIP is als het goed is nog bij Dinka... degene die hem van mij wilde huren was het een soort van vergeten... en op dit moment staat mijn hoofd er even niet zo naar om naar haar en haar paardje toe te gaan ()
Wat mij betreft kan ie verhuurt worden.. als iemand dat wil/kan regelen...
plip is inderdaad nog bij mij...
Binnenkort wil ik hem wel graag.
Donderdag komen ze een zadel passen, maar hebben waarschijnlijk niet de juiste maat voor me.
Die zal dan wel binnen 2 weken komen...
Maar er waren nog andere wachtenden voor me. Ik weet alleen effe niet meer wie.
Is de PLIP nu nog bij Dinka?
Ik heb het zadel van Linnie getest vorige week (Startrekk Dressuur) en deze zat erg lekker (en zowaar ook erg zacht) maar voor ik hier kan besluiten of ik het zadel van haar over koop, zou ik hem graag willen PLIPpen.
Voorlopig kan ik mijzelf toch geen nieuwe Pegaso veroorloven (en die van Els is nog steeds niet meer te koop, hahaha, dus de hoop op een goede 2e hands heb ik opgegeven)
Dus, ehm, zou ik de PLIP weer een weekendje kunnen lenen?
ja de plip heb ik nog steeds... ik heb er niets mee gedaan (), en snow en ik zijn er nog niet aan toe om te plippen dus hij kan naar de volgende
Bladwijzers