Pagina 46 van de 53 EersteEerste ... 364445464748 ... LaatsteLaatste
Resultaten 676 tot 690 van de 784

Topic: Gel-pad om zadel-indruk te meten: eerste PLIP-test!

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

Re: Gel-pad om zadel-indruk te meten: eerste PLIP-test!

als ik de plip uiterlijk volgende week donderdag heb is het voor mij goed... dan kan ik 2 dagen testen.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ohja, wat ik nog even kwijt wilde:

Dat je nu suggereert dat ik anderen DUPEER doordat ik niet het volledige bedrag wilde overmaken, is de zaak wel heel erg omdraaien. Ik geef notabene geld uit, om voor de anderen geld te verdienen. Dat is hetgeen mij het meeste dwars zat, dat er mensen zijn die geen moeite doen om testers te vinden en tijd spenderen aan testers en die vervolgens wel geld terugkrijgen. Beetje vreemd...

@koe: ik heb nog geen antwoord of ik wel komende dinsdag een zadel kan plippen, misschien kan dat pas woensdag of donderdag. Dus lijkt me handiger als de PLIP nu naar Dinka gaat en vervolgens naar mij (mag dan op woensdag bezorgd worden, zodat je 5 dagen kan testen).
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

ik kan pas maandag beginnen met testen... netam is behandeld door een osteopaat...
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Ohja, wat ik nog even kwijt wilde:

Dat je nu suggereert dat ik anderen DUPEER doordat ik niet het volledige bedrag wilde overmaken, is de zaak wel heel erg omdraaien. Ik geef notabene geld uit, om voor de anderen geld te verdienen. Dat is hetgeen mij het meeste dwars zat, dat er mensen zijn die geen moeite doen om testers te vinden en tijd spenderen aan testers en die vervolgens wel geld terugkrijgen. Beetje vreemd...
    @koe: ik heb nog geen antwoord of ik wel komende dinsdag een zadel kan plippen, misschien kan dat pas woensdag of donderdag. Dus lijkt me handiger als de PLIP nu naar Dinka gaat en vervolgens naar mij (mag dan op woensdag bezorgd worden, zodat je 5 dagen kan testen).
    Over assumptions gesproken

Koe: Zadel naar jou toe dan?

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Assumptions? Dat is gewoon wat ik hier lees hoor.
    Er zouden in totaal 5 testers zijn, terwijl er 10 eigenaren van de PLIP zijn.
    En eerder is genoemd dat het geld van die 5 testers verdeeld wordt over iedereen.
    Verder geen andere redenatie voor nodig dan 5 verdelen over 10 en te zien dat slechts de helft van de mensen de PLIP een keer verhuurd heeft.

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

...wat niets zegt over het al dan niet moeite doen om te verhuren..

Maar eh Evi.. ik laat het hier bij.. geld is overgemaakt. Dat is mooi... verder zoek je het maar uit met je wel/niet verhuren en mijns inziens nogal 'pruilende' gepost...Jij hebt hem verhuurd, je bent geweldig.. have it your way!

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Ik vindt het echt heel jammer dat dit op het forum wordt uitgepraat. Misschien kunnen we het er een keer over hebben met alleen de mensen die medeeigenaar zijn?
    Dit soort dingen geven mij het gevoel dat boosheid over dingen die er toe doen, wordt geprojecteerd op zaken die er eigenlijk niet toe doen.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Overigens moet me ook even van het hart, dat ik het buitengewoon vervelend vind dat Hester en ik de enige zijn die dit onderwerp openlijk aansnijden... Het kan natuurlijk zo zijn dat het de rest NIET kan schelen.. dan lijkt me dat wellicht ook handig om even te melden...
    Sorry, ik las/lees hier niet altijd mee. Dit omdat dit topic voornamelijk gaat over wie de volgende plipper is. Pas vandaag viel het me op dat dit topic erg veel in de lijst van ongelezen berichten verschijnt en zie ik dit "gedoe" hier allemaal.
    Het boeit me dus wèl Nienke. Misschien is het handig om voor dit soort dingen die fijne PB funtie van CC'tjes te gebruiken? Dan zijn alle plip-eigenaars meteen op de hoogte van eventuele moeilijkheden?

Dat is hetgeen mij het meeste dwars zat, dat er mensen zijn die geen moeite doen om testers te vinden en tijd spenderen aan testers en die vervolgens wel geld terugkrijgen. Beetje vreemd...
    Pardon?? Dit begrijp ik niet goed. Als het vinden en tijd spenderen aan testers een deel van de overeenkomst zou zijn, dan had ik nooit meegedaan. Waar haal je deze onzin vandaan? Dit is toch niet eerlijk? Ik zit hier in een uithoek van Nederland, heb vrijwel geen connecties terwijl jij legio "klantjes" hebt vanuit je touwhandelbuisness.

Verder vind ik dat je je gewoon aan gemaakte afspraken moet houden. Als jij nu telkens geld inhoud van het huurbedrag voor de door jou gemaakte kosten, dan ben jij aan het eind van het jaar verzekerd dat je alles terug hebt ja, maar wij moeten maar afwachten of er genoeg overblijft om onze onkosten terug te krijgen. Lekker egoistisch.

Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Nee, je begrijpt het inderdaad niet goed.
    Ik bedoel niet dat anderen ook maar huurders moeten vinden, om geld terug te krijgen. Wat ik bedoel, is dat ik geld uitgeef aan deze tester (terwijl ik zelf geen gebruik gemaakt heb van de PLIP). Het geld wordt, volgens eerste afspraak, eerlijk en gelijkelijk verdeeld over alle eigenaren. Netto krijg ik dan 2,50 euro terug van deze test, terwijl jij er 10 euro van krijgt. DAT is wat ik vreemd vind.

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Nee, je begrijpt het inderdaad niet goed.
    Ik bedoel niet dat anderen ook maar huurders moeten vinden, om geld terug te krijgen. Wat ik bedoel, is dat ik geld uitgeef aan deze tester (terwijl ik zelf geen gebruik gemaakt heb van de PLIP). Het geld wordt, volgens eerste afspraak, eerlijk en gelijkelijk verdeeld over alle eigenaren. Netto krijg ik dan 2,50 euro terug van deze test, terwijl jij er 10 euro van krijgt. DAT is wat ik vreemd vind.
    Nogmaals Eveline, jij wilde zelf Plippen en bij toeval zag ik dat je hem hebt verhuurd. Dat Shaf kreupel werd, was zeer vervelend.
    Dat is gewoon pech hebben. Maar doe nu niet voorkomen alsof je hem speciaal hebt gevraagd om uit te lenen, zeg.

Je hebt nu mijn rekeningnummer.

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ik weet nu trouwens nog steeds niet waar ik de plip naartoe moet sturen?! Gaat alleen maar langer duren zo!

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Net gelukkig een reactie op sms naar Dinka..ze lag met griep op bed .. vandaar eerder geen reactie!!
    Als Evi ook nog wil testen voor de NH dag heeft het geen zin om hem eerst naar Dinka te sturen...
    Het is dus of Dinka, of Evi...
    Ik ga het niet beslissen, hoor graag van de rest wat men vindt...

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Ik vind het lastig Nienke.

Dinka wilde hem eerst donderdag hebben, naar ik zie ook dat ze hem pas maandag kan testen ivm de behandeling van Netam. Ik weet niet of ze 10 september bedoeld?
    Daar ga ik dan maar van uit.

Dan is het logischer dat Eveline hem nu krijgt (week om te testen), dan op de NH wisselt met Dinka en Dinka stuurt hem naar Nienke.

Zoiets? Of begrijp ik Dinkaas dagen niet goed?

Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ik begrijp Dinka's dagen ook niet goed.. Pad is hoe dan ook op z'n vroegst dinsdag bij 1 van beiden... morgen is hier het postkantoor dicht...

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Wellicht kan Dinka even opheldering geven ?

Bladwijzers

Forum Rechten