Pagina 31 van de 53 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 465 van de 784

Topic: Gel-pad om zadel-indruk te meten: eerste PLIP-test!

Actief Forumlid shetfan's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: Gel-pad om zadel-indruk te meten: eerste PLIP-test!

Kan ik de plip reserveren voor 5 april? 'K heb dan vrij, en dan is 't niet zo druk met school, dus als ik 'm dan zou kunnen krijgen zou heel fijn zijn.
    Dan kan ik ook testzadels aan gaan vragen, want er is nu een trekker dressage endurance-verkooppunt in Nederland (oke, bijna dan, maar je kunt al wel testen).

Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door shetfan
    Kan ik de plip reserveren voor 5 april? 'K heb dan vrij, en dan is 't niet zo druk met school, dus als ik 'm dan zou kunnen krijgen zou heel fijn zijn.
    Dan kan ik ook testzadels aan gaan vragen, want er is nu een trekker dressage endurance-verkooppunt in Nederland (oke, bijna dan, maar je kunt al wel testen).
    Ik vind t prima. Mag hij daarna dan nog even naar mij, is nl vlakbij?

Wie doet dan het Trekker verkoop punt Frederique?

Aangemeld
    Jan 2005

http://www.bitloosrijden.nl verkoopt ze en Green distance schijnt ze ook aan het testen te zijn en wil dan misschien ook verkoopunt worden.
    Iemand van bokt heeft het zadel ook getest met plip en de "uitslag" van die test was heel goed.
    'K vind zelf 't zadel er zo van de foto's uitzien of de kwaliteit niet zo goed is, maar 'k hoor alleen maar positieve verhalen, dus dat zal wel meevallen. 'K ben iig erg benieuwd, want 'k zit al een hele tijd op dit zadel
    te azen

Daarna kan de plip wel naar jou hoor (wat mij betreft dan). Dan kijken we wel ff hoe we dat doen met brengen/ophalen ofzo.

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door shetfan
    www.bitloosrijden.nl verkoopt ze en Green distance schijnt ze ook aan het testen te zijn en wil dan misschien ook verkoopunt worden.
    Iemand van bokt heeft het zadel ook getest met plip en de "uitslag" van die test was heel goed.
    'K vind zelf 't zadel er zo van de foto's uitzien of de kwaliteit niet zo goed is, maar 'k hoor alleen maar positieve verhalen, dus dat zal wel meevallen. 'K ben iig erg benieuwd, want 'k zit al een hele tijd op dit zadel
    te azen

Daarna kan de plip wel naar jou hoor (wat mij betreft dan). Dan kijken we wel ff hoe we dat doen met brengen/ophalen ofzo.
    Dat is toch de site van Inger ?
    Ik vind de Trekker er ook erg mooi uitzien!
    Als ik geen fijn zadel had, had ik hem zeker getest.

ja ja ik zal effe reageren..hihi
    ik heb hem inderdaad sinds dit weekend in de verkoop, na eerst zelf getest te hebben. Alleen niet geplipt...zou het wel graag willen...maar ja er zijn nu veel gegadigden dus mijn zadel wordt testzadel..Ik heb nog geen voorraad liggen van de zadels.
    De kwaliteit is goed hoor, duitse degelijkheid. Het kan zijn dat je de oude Trekker uitgaves heb gezien of mensen er over hebt gehoord. Deze was gemaakt in de verre landen om het zo maar te zeggen. De kwaliteit was toen inderdaad niet al te best, maar kon ook niet voor zo'n goedkoop prijsje. Nu is het overgenomen door de duitsers en dus in kwaliteit zeer sterk verbeterd. En het e.e.a aan aangepast. En ook de prijs is hierdoor hoger geworden tov vroegere uitgaves.

Aangemeld
    Jan 2005

De plip is vandaag zonder kleerscheuren hier aangekomen.
    Nog geen testverslag helaas, want Jeppe is nog niet 100% over z'n zadelangst heen en deed nog wat argwanend. Opzadelen zonder plip is wel gelukt, maar ik zag al voor me dat hij iets geks deed, plip op grond valt, Jeppe er op gaat staan, gat erin, klei eruit, neee, we doen wel even rustig aan

geduld is een schone zaak en bereik je het meeste mee. Succes met passen en testen

Aangemeld
    Mar 2005
    Dagboek Berichten
    6

Ha leuk! Weer leven in de brouwerij!

Dan moeten we een afspraakje maken Frederique.

Aangemeld
    Jan 2005

Goed plan, 'k geloof dat m'n moeder heel binnenkort nog naar de Bilt moest om planten te halen ofzo dus mss kunnen we 'm wel komen brengen.
    'K heb trouwens een huisje voor de PLIP gemaakt, leek me toch wat handiger met verzenden, je moet maar net een chaggerijnige postbode treffen die 'm wel op z'n kant zet en 'K had zin om even iets te knutselen

Nog niet geplipt verder, wel gereden met mijn testzadel, en het zat heerlijk, maar misschien aan de voorkant wat strak voor Jeppe, vanavond of morgen ga ik echt plippen

Mooooooi!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Wauw, een speciale PLIP-doos inclusief Tape-vakje
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Jan 2005

zoo, net even met plip gereden. Pfoeh, wat is Jeppe gevoelig zeg, de pad vond 'ie sowieso heel eng, maar toen 'ie uiteindelijk op z'n rug lag ging ie rondjes draaien en liep bijna door 't draad, wat bleek, de tuutjes kriebelden op z'n rug (typisch Jeppe).
    Maargoed, 't rijden ging niet zo lekker, kwam natuurlijk omdat Jeps me duidelijk wilde maken dat 't zadel voor hem toch echt niet zo lekker zat als voor mij... M'n vermoeden werd bevestigd, het knelt bij z'n schouders.

Voor 't rijden:

de plip

Hebben jullie tips/adviezen? Kussens misschien dichter bij elkaar zetten, verder naar achteren opzadelen ofzo?

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Wat voor zadel heb je erop liggen? Het lijkt een ST, maar toch niet helemaal... Heb je er niet een breder 'voorboompje' bij gehad om te monteren? Dat is het enige wat ik kan verzinnen om het zadel breder te maken aan de voorkant.

En nog een tip over de PLIP: de klei-vlakken moeten ook aan de voorkant aan elkaar aansluiten. Ik weet niet of je ze losgehaald hebt voor de foto, maar ik zie een enorme kier tussen de 2 helften op de foto's.

Ook een aparte doorschijnende rand zie je op de plip. Zou zomaar denken dat het zadel aan de zijkant steunt ipv op de hele kussens...
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    Jan 2005

'T zadel is een (test)-trekker dressage endurance, is niet zo'n bekend boomloos zadel. (http://www.stocksattel.com/)
    'K heb zo, met die kier getest, wist niet dat de voorkanten aan elkaar moesten, maar zo lag 'ie 't beste.
    'T is wel zo dat de kale plek niet onder het voorboompje zit, die is namelijk vrij kort.
    Die doorschijnende rand viel mij ook al op, komt waarschijnlijk doordat Jeppe vrij breed ie en het zadel misschien gemaakt is om meer "om de pony" te liggen i.p.v. erop (wat dus bij Jeppe het geval is). In dat geval zou een breder voorboompje misschien wel een idee zijn.

Dit zadel bijvoorbeeld zou, als het ook voor prede pony's bestond, misschien wel geschikt zijn voor Jeppe omdat de onderkant heel plat is, geen kussendingen enzo.
    http://www.trekkingsaddles.com/html2006 ... sahara.htm

Maargoed, ik dwaal een beetje af

Oo da´s een trekkerzadel! Maar daar kan je een bredere pommel inzetten. Dan zou die stukken beter liggen denk ik.

Bladwijzers

Forum Rechten