verrek!
Had ik nieteens gezien![]()
verrek!
Had ik nieteens gezien![]()
Hij is leuk Tré!!!!![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Giechel, trea, I love younikgiechel rolt over de grond...
![]()
![]()
![]()
May the horse be with you!
Vandaag Enya met het ijslands zadel geplipt. Nu wel goed-om gelegd en dat ligt een stuk beter ja.![]()
Het resultaat is minderHij drukt aan haar linkerachterkant. Ik zie niets aan de kussens, geen bobbel of zo, maar toch zit daar die plek. Hoe kan dat nou?????
![]()
Mja, kan vanalles zijn: zadel is (van binnen) scheef, de vulling aan die kant in het kussen is compacter/harder, jij zit er iets scheef op, je paard is scheef... het enige wat uit de plip-test af te leiden is, is dat er blijkbaar erg veel druk op die plek ontstaat.
Kom ik gelijk ook weer ff onbeleefd tussen vallen: wat zijn de plannen met de PLIP nu en wie van de 'eigenarengroep' moet hem nog testen?
Ik wil op (zeer korte) termijn even 1 zadeltje testen op Shaf, van een zeker forumlid en wil hier erg graag 2 dagen de PLIP voor gebruiken (bij voorkeur over een weekend, vrijdag ontvangen, maandag weer wegsturen). Is dit mogelijk zonder het hele schema in de war te gooien?
Geen probleem.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Meld ik ook nog effe dat ik graag in april nogmaals wil testen ivm maat pommel en trektochten.
ik meld me wel weer een keer tegen de tijd dat Speedy weer in orde is, dus testen jullie er maar op los!![]()
Volgens mij zou Hanneke de Plip rond de 21ste meenemen naar Skey.. voor die tijd kan er in overleg toch gewoon getest worden? Evi, mijn zegen heb je![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
yep, de 21ste, dus nog tijd over voor Eveline.
ok, super! ff kijken of ik dit weekend het zadel kan lenen om te testen
En of trea hem al kan missen![]()
Jahoor, Eef, van mij mag jij de PLIP wel![]()
May the horse be with you!
Ja hoor, ik ben klaar. Zal hem morgen verzenden.
@Trea, zou jij de PLIP donderdag kunnen opsturen? Zit wel ff met een probleem, want vrijdag-overdag is er niemand thuis in Enschede en ben er zelf pas na 3 uur. Dan hoop ik maar dat ze in de namiddag komen...
Donderdag is ook best.
Dan wil ik hem eigenlijk nog testen onder de bbp. Zou dat kunnen? Zou de pad dat aankunnen of zou hij gaan schuiven? Ik wil eigenlijk wel eens weten hoeveel en waar de balsting komt met de parelli-bbp omdat ik daar zo veel en vaak mee rijd. Wat denken jullie? Doen of niet?
Wat heb je te verliezen? Beter dat je hem nu test terwijl je de Plip nog hebt. Gewoon doen,Trea![]()
Bladwijzers